שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בטאוני היהדות החרדית נגד בג"ץ: "גוף בלתי מייצג גזעני ואנרכיסטי"
בביטאון ש"ס "הדרך" תקפו באופן חסר תקדים את שופטי בג"ץ: "בג"ץ נגד עם ישראל" | דגל התורה: "בג"ץ נגד הדמוקרטיה"
המונים התאספו מחוץ לביתו של יו״ר ש״ס אריה דרעי | צילום: רשתות

בטאון ש"ס, "הדרך", תקף הבוקר (חמישי) באופן חסר תקדים את שופטי בג"ץ, לאחר שפסלו את מינוי של יו"ר המפלגה אריה דרעי לכהן כשר בממשלה. הביטאון הקדיש עמוד שער כפול לפסיקה הדרמטית ובכותרת הראשית נכתב: "בג"ץ נגד עם ישראל". בכתבה צוטטו גם דבריהם של חברי מועצת חכמי התורה של ש"ס שחיזקו את דרעי: "רבי אריה, חזק ואמץ".

גם בביטאון "יתד נאמן", של "דגל התורה", התייצבו לצידו של דרעי תחת הכותרת: "בג"ץ נגד הדמוקרטיה". מאמר המערכת בביטאון קרא תיגר על פסיקת בג"ץ: "עיקרון אחד, מתנשא ויהיר, מלווה את בג"ץ ושופטיו בשנים האחרונות: הוא הריבון, הוא הקובע, הוא המחליט, הוא המבין, הוא השופט והוא התליין. הם מבינים טוב יותר מאיתנו האזרחים מה טוב לנו. בשיטת חבר מביא חבר מטיפים לנו לדמוקרטיה ולערכים. גוף בלתי מייצג, גזעני ואנרכיסטי. למותר לציין שאין שם כמעט מזרחים ושומרי מצוות. הם, הנאורים, מהצבע הנכון והצד הפוליטי הנכון, הם שיקבעו לישראל את המותר והאסור. מספיק שנים הורדנו את הראש. לא עוד. הגיעה העת להשיב מלחמה".

עוד מבחזית החדשות

בג"ץ קבע אתמול ברוב מוחלט של עשרה שופטים מול דעת יחיד של השופט יוסף אלרון כי מינוי של דרעי לשר "לוקה בחוסר סבירות קיצוני" עקב ההרשעות שלו וכי "דרעי הציג מצג שווא בפני בית המשפט" כשאמר שהוא מתכוון לפרוש מהחיים הפוליטיים.

המונים נהרו לביתו של דרעי בשכונת הר נוף בירושלים, לאחר פרסום פסק הדין, וקראות קריאות "הוא זכאי". בביתו של דרעי התקיים כינוס תמיכה של חברי הכנסת של ש"ס, בכינוס אמר דרעי לאנשי מפלגתו: "אני מתחייב להמשיך במהפכה שהתחילו רבותינו זצוק"ל ביתר שאת וביתר עוז. יסגרו לנו את הדלת, ניכנס דרך החלון. יסגרו לנו את החלון נפרוץ את התקרה, בעזרת ה'".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. מה קרה ? אז הוא לא יהיה … יהיה מישהו מוכשר לא פחות. לא צריך למוטט את היהדות בשבילו, יש השם בעולם ! חוצמזה שבאמת היה צריך להחליף אותו עשה הרבה נזק לחרדים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים