שיתוף
תגובות
חדשות » בושם בניחוח "גוב האריות" כבר יש לכם?
חנות בעזה החלה למכור בשמים המעוצבים בצורת הרקטות של ארגוני הטרור | בין המוצרים: בושם בצורת רקטת "בוראק 100" של הג'יהאד האיסלאמי
בושם בצורת רקטות חמאס בעזה | צילום: רשתות

חנות בעזה השיקה בשמים חדשים בליין מקורי. הבשמים החדשים מיוצרים עם מכלים בצורת הרקטות של ארגוני הטרור. השמועה על הטרנד החדש התפשטה במהירות והפכה לשיחת היום ברחוב העזתי.

בחנות ניתן למצוא מגוון של בשמים בניחוח רקטי, בהתאם לארסנל דגמי הרקטות שמייצרים ארגוני הטרור בעזה. כך למשל, נמכר הבושם "בוראק 100" , על שם הרקטה ארוכת הטווח של הג'יהאד האסלאמי. כמו כן ניתן למצוא בושם "עיאש-250" על שם הרקטה של חמאס ובושם אחר בשם "גוב האריות".

עוד מבחזית החדשות

בילאל אבו סריה, בן 23, בעל חנות הבשמים בעזה, סיפר בריאיון לתקשורת העזתית כי "קיבלנו השראה לייצר את הבשמים האלו בצורת רקטות – בעקבות מבצע "שומר החומות" שהתקיים במאי 2021. זה רעיון ישן שלאחרונה הוצאנו לפעול והבשמים הפכו לפופולריים מאוד בקרב הנוער ותומכי ההתנגדות הצעירים".

"אנחנו מייצרים את הבשמים האלה בהתאם לרצונות של הלקוחות" המשיך בילאל "לרקטות יש כמה שמות והן שייכות לפלגים שונים. יש את "בוראק" של הג'יהאד האיסלאמי, יש את "עיאש-250" של גדודי אל-קסאם (הזרוע הצבאית של חמאס) ויש גם רקטות של גוב האריות".

עוד מבחזית החדשות

תושב עזה סיפר ל-N12 על הלהיט החדש וחשף את המחירים. "אלו מכלי פלסטיק זולים כי התחרות בעזה גדולה מאוד, כך למשל הבשמים על שם הרקטות של הג'יהאד האסלאמי עולות 30-20 שקלים. המחיר משתנה בהתאם לנפח הבושם שנע בין 10 מ"ל ל-200 מ"ל".

עוד אמר התושב "החנות החדשה מעוררת סקרנות בקרב צעירים שתומכים בפעילות ההתנגדות, בחמאס ובג'יהאד האסלאמי, היא מושכת תשומת לב וזוכה לפופולריות. "גם אנשים מהגדה שהתעניינו בזה דיברו על כך עם חבריהם מעזה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים