שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » בושה: ח"כ ביסמוט גורש מטקס יום השואה בתל אביב
חבר הכנסת בועז ביסמוט נאלץ לעזוב את טקס יום השואה שהתקיים בבית כנסת בתל אביב, לאחר שכמה מהנוכחים קראו לעברו קריאות גנאי ומנעו ממנו לנאום בטקס
חה"כ בועז ביסמוט | צילום: האתר הרשמי ישראל היום

חבר הכנסת בועז ביסמוט מהליכוד, נאלץ לעזוב אמש (שני) את טקס יום השואה שהתקיים בבית כנסת בתל אביב, לאחר שספג קריאות גנאי מכמה מהנוכחים שכמעט הגיעו לאלימות.

בתיעוד שפורסם ברשתות החברתיות נראים כמה נוכחים כשהם דורשים ממנו שלא לנאום, וצועקים "בושה". במקביל, היו כאלו שדרשו מהם להפסיק.

עוד מבחזית החדשות

בלית ברירה, עזב חבר הכנסת את המקום. בהתייחסו לאירוע כתב ביסמוט: "יום השואה נמצא מעבר לכל מחלוקת פוליטית או מפלגתית אחרת. מדובר ביום קדוש שנועד לשמר את זכרם של מיליוני יהודים שנספו. שהנאצים רצחו אותם לא עניינה אותם העמדה הפוליטית או העמדה המפלגתית שלהם, מה שעניין אותם זה שהיותם יהודים. ביום הזה לפלג, לשסות ולריב, זה דבר נורא שאני לא אתן לו יד".

יו״ר המחנה הממלכתי בני גנץ כתב בתגובה: ״כבן לניצולי שואה, התמונות של ח"כ ביסמוט מגורש מטקס יום השואה בבית הכנסת במדינת היהודים פוצעות את הלב. אני מגנה זאת, ועל אף שמבין את חילוקי הדעות והמועקה שחשים רבים בעם, אני מבקש מכולם להפגין איפוק בימים קדושים האלו. את הוויכוחים העזים והחשובים על דמותנו נקיים בנחישות ובעוצמה אחריהם״.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. מי זה הנוכח נא לפרסם את שמם ומקום מגוריהם ומס' טלפון שלהם ונעשה להם נידוי כדין ואח"כ נעשה להם פולסא דנורא ונחזיר להם ברטש כאשר עשה כן יעשה לו….

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים