שיתוף
תגובות
חדשות » בורקה: חמישה חשודים נעצרו בחשד לתקיפה בנסיבות מחמירות
הבוקר נעצרו חמישה חשודים בעימותים האלימים בכפר בורקה שבו נהרג נער בן 19 | יחיאל אינדור שירה בצעיר נפצע קשה בראשו מסלע שהושלך עליו על ידי המתפרעים
הכפר בורקה | צילום: ויקיפדיה

שלושה ימים לאחר שנורה למוות הנער בן ה-19 בכפר בורקה שליד רמאללה, נעצרו הבוקר (שני) חמישה פלסטינים תושבי הכפר, אב וארבעת בניו, בחשד שהשתתפו בעימות הקטלני. לדברי המשטרה, החמישה חשודים בתקיפה בנסיבות מחמירות וחבלה חמורה, וצפויים מעצרים נוספים.

אתמול הוארך מעצרם של יחיאל אינדור ואלישע ירד, החשודים ברצח של קוסאי בכוונה או באדישות. אינדור, המאושפז בבית החולים שערי צדק בירושלים במצב קשה, חשוד שירה במעטאן וירד חשוד שסייע לו. השניים חשודים גם בשיבוש הליכי חקירה. עורכי דינם טוענים כי פעלו מתוך הגנה עצמית.

עוד מבחזית החדשות

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר אמר אתמול כי הוא "מצפה ממפקד מחוזי ש"י, ניצב עוזי לוי, לקדם את החקירה במהירות ולבצע חקירה מקיפה גם של כל הפורעים הערבים שזרקו אבנים וניסו לרצוח יהודים". בן גביר מסר עוד "המדיניות שלי ברורה. מי שמגן על עצמו מזריקת אבנים צריך לקבל צל"ש". לדבריו, "יהודי שמגן על עצמו ועל אחרים מפני רצח של פלסטינים, הוא לא חשוד ברצח, אלא גיבור שיקבל ממני גיבוי מלא".

המתנחלים שהיו מעורבים בתקרית טענו כי הם אלה שהותקפו. לדבריהם, אינדור ספג סלע בראשו, "ובכוחותיו האחרונים השתמש בנשקו האישי" עוד טענו המתנחלים כי האירוע ביום שישי החל, כאשר שרועה צאן יהודי יצא ממאחז עוז ציון, "ורעה את העדר בשטח שבין עוז ציון לבין בורקה. מספר ערבים התקרבו אליו ואיימו עליו. הוא חש בסכנה והזעיק עזרה".

בשלב זה "עשרות פורעים חמושים באלות, זיקוקים וסלעים תקפו את המתיישבים, שהזעיקו את כוחות הביטחון וכוחות אזרחיים לסייע להם. הפורעים ירו לעבר המתיישבים זיקוקים בכינון ישיר וסלעים מטווח אפס. אחד המתיישבים ספג סלע בראשו מטווח אפס ונפצע קשה. בכוחותיו האחרונים הוא הצליח להגן על עצמו באמצעות שימוש בנשקו האישי שאותו הוא מחזיק ברישיון".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים