שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » אתיופיה: אזרח ישראל כבן 70 נחטף תמורת כופר
הישראלי נסע לאתיופיה כדי לקבל טיפול רפואי ונחטף לפני כמה ימים מסביבות העיר גונדר | בהקלטה הוא אמר: "את הסיוט שבו אני נמצא אני לא מאחל אפילו לאויביי"
תגיות: ,
חטיפה, חטוף אילוסטרציה | צילום: YAKOBCHUK VIACHESLAV, שאטרסטוק

משרד החוץ הודיע אתמול (שלישי) כי אזרח ישראלי בשנות ה-70 לחייו שנסע לאתיופיה לצורך קבלת טיפול רפואי, נחטף במהלך שהותו במדינה. המחלקה לישראלים בחו"ל במצוקה קיבלה את הדיווח על האירוע אתמול, והיא נמצאת בקשר עם בני משפחתו בארץ ופועלת מול האינטרפול במאמץ לשחררו. במשרד החוץ אמרו שמאז שנודע להם על הנושא, הקונסול באתיופיה נמצא בקשר עם השלטונות ומנסה לשחרר את החטוף הישראלי כמה שיותר מהר.

הישראלי שנחטף, הוא גבר בשנות ה-70 לחייו, שנסע לאתיופיה כדי לקבל טיפול רפואי ושהה בימים האחרונים בעיר גונדר, שנמצאת במרחק כ-400 ק"מ מהבירה אדיס אבבה. "אנא עזרו לי אחיי ואחיותיי, חטפו אותי", אמר הישראלי החטוף בהקלטה שנשלחה לבני משפחתו. "קחו את מילותיי ברצינות. תראו איך כפתו אותי. אנא עזרו לי".

עוד מבחזית החדשות

הישראלי החטוף תיאר את מצבו, וסיפר כי הוא נכלא באמצע ג'ונגל במצב סניטרי קשה. "הייתי אמור לחזור ביום ראשון, אבל אני כרגע כלוא פה", הבהיר. "את הסיוט שבו אני נמצא אני לא מאחל אפילו לאויביי. שאלוקים יפגיש בינינו. עזרו לי".

הישראלי נחטף ככל הנראה לפני כמה ימים באזור גונדר, כאשר שגרירות ישראל באתיופיה והקונסול נמצאים בקשר שוטף עם השלטונות המקומיים, המשטרה המקומית והאינטרפול. תחילה דרשו החוטפים מיליוני שקלים, וכרגע הם מבקשים מאות אלפי שקלים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים