שיתוף
תגובות
חדשות » אשדוד: פגיעה ישירה בחניית בניין, ארבעה פצועים אחד במצב קשה
תיעוד דרמטי
כשעתיים אחרי המטח לגוש דן והשרון, פגיעה ישירה בחניית בניין באשדוד | מד"א דיווח על שתי זירות, אחד הפצועים במצב קשה | הפלסטינים: "עשרות נהרגו בהפצצה בג'באליה"
זירת הנפילה באשדוד | צילום: רשתות לפי סעיף 27א׳

מד"א דיווחו על ארבעה פצועים בשתי זירות נפילה באשדוד, בהם גבר בן 50 שנפצע קשה מרסיסים. עוד שלושה גברים, בני 64, 46 ו-35, נפצעו באורח קל וסובלים מפציעות בגפיים כתוצאה מרסיסי זכוכית. הארבעה פונו לבית החולים אסותא בעיר.
במטח לאשדוד נורו תשע רקטות, חמישה מהן יורטו. באחת הזירות תועדו מכוניות שעלו באש.

זירת הנפילה באשדוד | צילום: רשתות לפי סעיף 27א׳

זירת הנפילה באשדוד : צילום: רשתות לפי סעיף 27א׳

מכבאות והצלה נמסר כי "בהמשך לדיווח על נפילות, ישנם מספר נפילות בעיר כמו כן שבעה כלי רכב בוערים ולוחמי האש פועלים בכיבוי". כמו כן נמסר כי "לוחמי האש ממתינים לחבלן מאחר ויש נפל בזירה. במקביל צוותים נוסעים לנפילה נוספת ככל הנראה פגיעה ישירה בבניין".

עוד מבחזית החדשות

בעזה דווח על תקיפה אווירית של צה"ל באזור ג'באליה שבצפון הרצועה. לפי הדיווחים, במקום עשרות הרוגים ופצועים. גורמי רפואה בעזה, שפועלים כמובן תחת שלטון חמאס, טענו כי יש בזירה כ-100 הרוגים.
המבנה שהותקף שוכן לפי הדיווחים סמוך למסגד, ומדובר בשכונה צפופה ביותר שלא ברור אם תושביה התפנו לדרום כפי שצה"ל דרש בשבועות האחרונים.
במקביל דווח על מגדל בן 24 קומות שהופצץ במחנה נוסייראת, השוכן במרכז הרצועה. בתמונות מהזירה לא נראה זכר למגדל, אלא רק ערימה של הריסות.

החורבן בג׳בליה | צילום: רשתות לפי סעיף 27א׳

דובר משרד הבריאות בעזה, שנשלט בידי חמאס, אמר כי מספר הנפגעים בהפצצה בג'באליה צפוי לעלות בהמשך, כשבמקום נערכות פעולות חילוץ. הוא טען כי לפי שעה ידוע על יותר מ-400 הרוגים ופצועים במה שכינה "טבח ג'באליה", וכי עוד עשרות נהרגו או נפצעו בהפצצה בזירה נוספת במחנה נוסייראת שבמרכז הרצועה.

ראש "לשכת התקשורת הממשלתית" בעזה אמר לרשת אל-ג'זירה: "הכיבוש לא נתן כל אזהרה לפני ביצוע הטבח בג'באליה, שבו נעשה שימוש ב-5 פצצות". בצה"ל טרם התייחסו לטענות, ולא ברור מה הותקף בג'באליה, ששוכנת בצפון הרצועה. בזירה השנייה, בנוסייראת, הופצץ לפי הדיווחים מגדל רב-קומות.

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים