שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » ארה"ב: ה-FBI ירה למוות באדם שאיים לרצוח את הנשיא ביידן
לא לוקחים סיכונים
קרייג דליו רוברטסון הואשם באיומים על חיי הנשיא, לאחר שפרסם בעמודי הרשתות החברתיות פוסטים על כוונתו להתנקש בביידן
ג'ו ביידן נשיא ארה"ב | צילום: BiksuTong, שאטרסטוק

שעות לפני ביקורו של הנשיא ביידן במדינת יוטה שבארה"ב, ירו אתמול (רביעי) למוות סוכני ה-FBI בקרייג דליו רוברטסון, תושב המדינה, לאחר שאיים לרצוח את הנשיא ביידן. ה-FBI הודיע שהוא נהרג בחילופי יריות שהתפתחו בזמן שהגיעו למסור לו צו מעצר בביתו בעיר פרבו. זאת, לאחר שהוא הואשם בשלושה עבירות שונות, בהם כאמור איומים על הנשיא ועל פוליטיקאים ותובעים דמוקרטים שונים.

בפוסטים שפרסם רוברטסון, אוהד נלהב של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, הוא רמז על כוונתו להתנקש בחייו של הנשיא ביידן במהלך ביקורו במדינה, שצפוי להתקיים היום. "שמעתי שביידן מגיע ליוטה, אני צריך להוציא את חליפת ההסוואה שלי ולנקות אבק מרובה הצלפים M24", הוא כתב. בפוסט אחר הוא כתב כי "הגיע הזמן לרצח נשיאותי או שניים, קודם ג'ו ואז קאמלה (סגנית הנשיא)".

עוד מבחזית החדשות

רוברטסון גם כתב על אפשרות שה-FBI יגיעו לביתו בעקבות האיומים, ופנה אליהם לפני יומיים בפוסט מאיים: "היי FBI, אתה עדיין עוקב אחר הרשתות החברתיות שלי? בודק כדי לוודא שיהיה לי אקדח טעון בהישג יד למקרה שתקפוץ".

לאחר התקרית, מסר דובר ה-FBI בהצהרה לרשת CNN: "ה-FBI מתייחס ברצינות לכל אירועי הירי המערבים את הסוכנים או חברי כוח המשימה שלנו. בהתאם למדיניות, אירוע הירי נמצא בבדיקה של מחלקת הפיקוח של הארגון".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים