שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » ארדן תקף בחריפות את מזכ"ל האו"ם: "טענות מבישות"
שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן, תקף את מזכ"ל הארגון וטען כי הוא "שוכח" פעם אחר פעם ,בכל התייחסות לישראל, לציין שהמחבלים הם רוצחים
גלעד ארדן, שגריר ישראל באו"ם | צילום: חן גלילי, המכון למחקרי ביטחון לאומי

שגריר ישראל לאו"ם, גלעד ארדן, תקף היום (חמישי) את היחס של מזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרש לפעילות צה"ל בג'נין ואת דבריו לפיהם "אני מודאג עמוקות מההתפתחויות בג'נין. כל מבצע צבאי חייב להיעשות תוך כיבוד מלא של החוק הבינלאומי".

ארדן תקף את המזכ"ל ואמר כי "טענות המזכ"ל מבישות, רחוקות מהאמת ומנותקות מהמציאות בשטח. פעילות צה"ל בג׳נין התמקדה אך ורק בסיכול טרור פלשתיני רצחני כנגד ישראלים חפים מפשע, ותמוה שמזכ"ל האו"ם "שוכח" פעם אחר פעם, לציין שהמחבלים הרצחניים, הינם מחבלים פלסטינים".

עוד מבחזית החדשות

עוד אמר ארדן "אדוני המזכ"ל, אנשים יצאו מבתיהם בג׳נין כיוון שטרוריסטים פלסטינים רצחניים פלשו אליהם. תשתיות אזרחיות נפגעות, כיוון שמחבלים פלסטינים בזויים משתמשים במסגדים ובתי חולים כמחסני אמל"ח וכמחסה לפעילות טרור. מדוע אתה מתעלם מהמציאות בשטח? האם חיי אזרחי ישראל אינם חשובים עבורך מספיק כדי להצדיק מאבק בטרור?".

"פעם אחר פעם מזכ"ל האו"ם מתעלם מטרור אכזרי כנגד ישראלים ולא מגנה רצח בדם קר של אזרחים חפים מפשע, אך כאשר הוא מדבר על פעילות צה"ל לסיכול תשתיות טרור שנבנו כדי לרצוח אזרחים, הוא מרחיב ומגנה את ישראל, ללא קשר למציאות. המזכ"ל גם "שוכח" שוב ושוב לציין כי הנפגעים בפעילות צה"ל בג׳נין הם פעילי טרור פלסטינים".

"לצערי דבריו של המזכ"ל משקפים תמונה מעוותת ושקרית של האירועים בשטח, וברור כי הם מבוססים על דברי הפלסטינים בלבד, ללא בחינה של העובדות, וללא בירור מעמיק עם גורם ישראלי מוסמך. אני קורא למזכ"ל לחזור בו מדבריו ולגנות את הטרור הפלסטיני וההסתה הפלסטינית, במקום את ישראל הדמוקרטית המתגוננת בפני איומי טרור. דברי המזכ"ל לא ישפיעו על נחישותנו להמשיך להגן על אזרחי ישראל ולרדוף אחרי המחבלים בכל מקום בו הם נמצאים" סיכם השגריר.

עוד מבחזית החדשות

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים