שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ארגוני המחאה נגד יאיר לפיד ובני גנץ
ארגוני המחאה נגד הרפורמה המשפטית תקפו בחריפות את ראשי האופוזיציה שהסכימו להידברות והודיעו כי ימשיכו בהפגנות
הפגנה | צילום: רשתות - שימוש לפי סעיף 27א לחוק

ארגוני המחאה נגד הרפורמה המשפטית תוקפים את יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד ואת יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ בשל הסכמתם להידברות עם הקואליציה.

לדבריהם "החלטתם להיכנס להידברות מבלי לדרוש את גניזת החקיקה ולוודא שלא תקומנה מיליציות אלימות נגדנו היא מזעזעת ושערורייתית. ניהול משא ומתן עם מי שהדיח את שר הביטחון שלו רק כי התריע על סכנות ההפיכה המשטרית לצבא העם היא הפגנת חולשה, נרפות וניתוק מהציבור שנאבק בהפיכה ובחוקי הדיקטטורה".

עוד מבחזית החדשות

עוד ציינו המארגנים כי "תחושת הניצחון הכוזבת שתורמים לה לפיד וגנץ בחולשתם, לא תרפה את ידינו מלהמשיך במאבק עד לגניזה מלאה של החקיקה והוצאת מדינת ישראל ממצב של מדינת סף דיקטטורית. נכון לרגע זה יכולה הקואליציה בהתרעה של שעות להעביר בקריאה שלישית את השתלטות הממשלה על מינוי השופטים, ובתנאי איום מיידי וממשי זה אסור לנהל שום הידברות. אנו קוראים ללפיד וגנץ לחדול באופן מיידי מנכונותם להידברות מזויפת אשר פוגעת במאבק ומודיעים בזאת שהמשא ומתן מטעמם לא מייצג אותנו".

בארגוני המחאה טענו כי "אתמול חזינו בעוד ניסיון מריחה והונאת הציבור מצד מנהיג שאיבד את הבלמים. ראש ממשלה שפוגע בביטחון ישראל ומפטר את שר הבטחון שלו שחרד לכושר ההגנה של ישראל, אינו כשיר להנהיג את ישראל. נתניהו מתכוון להעביר את חוקי הדיקטטורה מיד לאחר הפגרה ולנצל את תקופת החגים כדי לחשל את הקואליציה ולאפשר לבן גביר להקים מיליציות לה-פמיליה חוץ משטרתיות שיפעלו באלימות לדיכוי הפגנות כנגד מתנגדי ההפיכה".

עוד מבחזית החדשות

לטענתם "פניה של הקואליציה לדיקטטורה וחבריה מודיעים בריש גלי שמטרתם היא 'לשפר לאחור ולהתארגן מחדש לכיבוש היעד'. העובדה שהצעת החוק לשינוי הוועדה למינוי שופטים כבר הונחה על שולחן הכנסת ומוכנה לחקיקה מעידה כאלף עדים על כוונותיה האמיתיות של הקואליציה. אנחנו לא ניפול להונאה הזו, והמאבק שלנו ימשך בכל הכוח. לא נרפה ולא נירתע מהניסיונות להרדים אותנו ולשלוח גורמי טרור יהודי לפגוע בנו".

בתוך כך, נשיא המדינה יצחק הרצוג זימן הערב (שלישי) את צוותי העבודה מטעם הקואליציה, סיעת יש עתיד וסיעת המחנה הממלכתי לפגישת הידברות ראשונה על הרפורמה המשפטית בבית הנשיא. בהמשך השבוע צפוי הנשיא להיפגש עם שאר נציגי המפלגות.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים