שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ארגוני הימין לנשיא: "אין לך מנדט לפסול את בחירת העם"
ארגוני הימין יפגינו מחר מול בית הנשיא בדרישה לכבד את בחירתם העם | חוששים שהנשיא יביא "מתווה קיצוני המזוהה עם השמאל בלבד"
הפגנה בירושלים | צילום: יאיר פלטי

מחר (שני) תיערך הפגנה של ארגוני הימין מול בית הנשיא בירושלים, במטרה להשמיע את קול התומכים ברפורמה לקראת השיחות על מתווה הנשיא המחודש. "כבוד הנשיא, אין לך מנדט לפסול את בחירת העם", נכתב בפרסום.

מארגני המחאה מסרו כי "בפעם הקודמת בה הוצג מתווה תפס הנשיא צד באופן מובהק, ואנו מפחדים שגם הפעם, שוב, הנשיא ישתמש באמון שהציבור נותן בו ובתמימות של הציבור הימני שדוגל בהידברות ושרוצה להימנע מקרע בעם וממלחמת אחים – ושוב יביא מתווה קיצוני המזוהה עם השמאל בלבד. אנו חוששים ממתווה הרואה רק את הצרכים של האופוזיציה ולא רואה את הצרכים של רוב הציבור שהצביע בקלפי".

עוד מבחזית החדשות

עוד אמרו מארגני ההפגנה, חה"כ אביחי בוארון וברל'ה קרומבי כי הציבור הימני עוקב בחשש אחרי המתרחש בבית הנשיא. "לא יכול להיות שבמדינה דמוקרטית החלטות מתקבלות בבית הנשיא בפורום מצומצם ולא בכנסת, בית הנבחרים, בזמן ש-64 מנדטים הלכו לקלפי רק לפני חצי שנה והצביעו בצורה ברורה על שינוי במערכת המשפט. כל עוד לא השתנתה השיטה הדמוקרטית, על ההחלטות להתקבל ברוב קואליציוני ולא בשיתוף עם האופוזיציה, עם כל הכבוד לאופוזיציה. לצד הצורך בהסכמה רחבה והחתירה להרגעת הרוחות, עדיין צריך לזכור שבמדינה דמוקרטית ממשלה נבחרת מקבלת את המנדט להוביל החלטות ומדיניות. השיטה שמציעים אנשים מסוימים, כולל נשיא המדינה, כאילו ההחלטות חייבות להתקבל בשיתוף עם האופוזיציה, היא סטירת לחי לדמוקרטיה הישראלית ופסילה של בחירת רוב העם".

מארגני ההפגנה קוראים לציבור להגיע ולדרוש מהנשיא לכבד את בחירת העם בקלפי "אנחנו מצביעים כדי לממש מדיניות, לא יתכן שלוקחים את הקולות שלנו בקלפי וכל פעם זורקים אותם, ובסוף בית הנשיא הוא זה שמקבל את ההחלטות ומחליט על מדיניותה של מדינת ישראל".

מאחורי הפגנה עומדים כל ארגוני הימין שהתאגדו בשבועות האחרונים לתנועת מחאה משותפת. בראש המהלך עומד חבר הכנסת אביחי בוארון שהושבע היום לתפקידו מטעם מפלגת הליכוד יחד עם ברל'ה קרומבי, מייסד תקומה 2023 שעומד מאחורי קמפיין תמיכה ברפורמה ויחד עימם ראשי ארגוני הימין.

בנוסף, מתכונן הימין את "הפגנת המיליון", שתתקיים בירושלים למחרת יום העצמאות. המארגנים, אביחי בוארון, שנכנס בשבוע שעבר לכהן כח"כ מטעם תנועת הליכוד, וברלה קרומבי העומד בראש "יוזמת תקומה 2023", יחד עם שורה ארוכה של ארגוני ימין ופעילי חברה אזרחית, החלו בהכנות לקראת המפגן הענק שצפוי להתקיים מול כנסת ישראל, ערב פתיחת מושב הקיץ של הכנסת, תחת הדרישה מהממשלה והקואליציה להעביר את הרפורמה המשפטית במושב הקרוב.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. הוא לא צריך מנדת יש לו את ביבי המושתל של השמאל בונים חופשיים גלובליסטים כת.
    תקראו לזה מה שתרצו אבל זה לא ימין לא מסורתי חחח ובטח שלא דתי גם שהוא מקים משהו לחב"ד זה כדי להראות שהרבי מילובביץ ה"הכתיר אותו".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים