שיתוף
תגובות
חדשות » ארגוני הטרור: "ג'נין תישאר סמל לאיתנות ולא תיכנע"
דוברו של אבו מאזן "ישראל מבצעת פשע מלחמה" | הג'יהאד האיסלמי הודיע כי "עוקבים אחרי המתרחש – האפשרויות פתוחות" | חמאס: "קוראים לעמנו לעמוד לצד ג'נין"
תקיפת צה"ל בגנין הלילה | צילום: רשתות לפי סעיף 27א'

בעוד צה"ל פועל בג'נין, מאיימים ארגוני הטרור הפלסטינים כי תהיה תגובה קשה מצידם. גם בעזה פרסם החמ"ל המשותף של הפלגים הפלסטינים כי "המשך התוקפנות הישראלית בג'נין והתנהגות הכיבוש, יקבעו את אופי התגובה".. הרשות הפלסטינית גינתה את הפעילות וקראה לעולם "לשבור את השתיקה ולנקוט צעדים רציניים".

דוברו של אבו מאזן, נביל אבו רדינה אמר בתגובה כי "הממשלה הישראלית מבצעת פשע מלחמה חדש בג'נין ובמחנה הפליטים. כל הפשעים האלו שהיא מבצעת עם המתנחלים לא ישיגו עבורם ביטחון ויציבות. קוראים לקהילה הבין-לאומית לשבור את השתיקה ולנקוט צעדים רציניים, כדי לאלץ את ישראל להפסיק את התוקפנות נגד עמנו".

עוד מבחזית החדשות

הג'יהאד האיסלאמי נקט בלשון מתלהמת יותר והודיע כי: "הנהגת ההתנגדות עוקבת אחר המתרחש בג'נין והאפשרויות שלה פתוחות", אמר דובר הארגון דאוד שהאב שהוסיף: "אם לא תיפסק התוקפנות, אפשרויות התגובה יהיו נרחבות ומקיפות". בהודעה אחרת נאמר כי "התוקפנות בג'נין לא תשיג את מטרותיה, ג'נין תישאר סמל לאיתנות ולא תיכנע. הלוחמים שלנו נחושים להתעמת ולהילחם, ללא קשר לקורבנות. האויב הציוני נושא באחריות המלאה על כל ההשלכות של תוקפנות זו".

גם בחמאס גינו את המבצע וקראו לפלסטינים להתאחד סביב ג'נין. ראש הלשכה המדינית של חמאס, אסמאעיל הניה: "אנחנו קוראים לעמנו ברחבי הגדה לעמוד לצד ג'נין ולהגן על אנשיה, כדי לסכל את תוכנית האויב. הדם שנשפך על אדמת ג'נין יקבע את הנרטיב של השלב הבא. עמנו וההתנגדות בכל מקום יודעים להגיב על התוקפנות הברברית הזו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים