שיתוף
תגובות
חדשות » ארגוני הטרור בעזה בקריאה: "צאו להגן על אל-אקצא"
ארגוני הטרור הפלסטינים קיימו ישיבה משותפת ובה דנו "בהתפתחויות האחרונות בזירה הפלסטינית" | "מצדיעים להמוני הפלסטינים בכל החזיתות ובראשם במסגד אל-אקצא"
הר הבית | צילום: Jorge Fernández Salas - Unsplash

ארגוני הטרור הפלסטינים קיימו היום (שלישי) ישיבה משותפת ובה דנו "בהתפתחויות האחרונות בזירה הפלסטינית". בהצהרה לסוכנות הידיעות הפלסטינית "שהאב", מסרו הארגונים כי הם "מצדיעים להמוני הפלסטינים בכל החזיתות, ובראשם המתפללים הנמצאים במסגד אל-אקצא, שמבטיחים לכולם שהמסגד ימשיך להיות שייך למוסלמים ולערבים, למרות האויב הציוני".

בנוסף, קראו ארגוני הטרור לציבור להמשיך ולהגביר את העימותים במסגד אל-אקצא, וזאת "כדי להגן על המסגד מול התוקפנות הציונית, במיוחד בעשרה הימים האחרונים של חודש הרמדאן". הקרב עם האויב הציוני דורש מאמצים משותפים כדי להשיג ניצחון ולסכל את תוכניותיו". בהמשך, התייחסו לאירועים הביטחוניים האחרונים והצהירו כי "הפיגועים בבקעת הירדן הפלסטינית ומתקפות הטילים מעזה, לבנון וסוריה, מאשרים את התמיכה עממית בעם הפלסטיני. האירועים שיקפו את האחדות והתלות ההדדית של כל הזירות, והוכיחו את יכולתו של עמנו. מטרתנו היא להביס את האויב הציוני, ולחשוף את חולשתו ושבריריותו".

עוד מבחזית החדשות

ארגוני הטרור הדגישו כי "האיומים של האויב הציוני המובס והמרתיע לא יפחידו את עמנו ואת ההתנגדות האמיצה, אלא ייתקלו בהסלמה של ההתנגדות והתקוממות על כל צורותיה נגד הישות הפושעת. ישראל תשלם מחיר על כל התקפה, ואנשיה ימשיכו ללמוד את מחיר ההתנגדות והשמירה על מסגד אל-אקצא".

לקראת יום ירושלים האיראני, אמרו ארגוני הטרור כי "אנו פונים על עמנו, האומה הערבית, האסלאמית וציר ההתנגדות, כשהרפובליקה האסלאמית של איראן עומדת בראש, אנו גאים במאמץ ובתפקיד הפעיל בתמיכה בעניין הפלסטיני ובתמיכה בהתנגדות".

עוד מבחזית החדשות

מוקדם יותר היום, סיירת צנחנים ויס"מ בשיתוף שב"כ עצרו חמישה מבוקשים בג'נין והחרימו תחמושת וציוד צבאי בעיר. במהלך הפעילות, שארכה פחות משעה, ירו הכוחות לעבר חמושים שירו והשליכו מטען לעברם. המבוקשים הועברו להמשך חקירת כוחות הביטחון, אין נפגעים לכוחותינו.

בנוסף, ביצעו הכוחות מעצר של מבוקש בכפר א-רם שבמרחב חטיבת בנימין. במהלך הפעילות, גלגלו חשודים צמיגים בוערים ויידו אבנים לעבר הלוחמים שהגיבו באמצעים לפיזור הפגנות. לוחמי צה"ל עצרו מבוקש נוסף בכפר ח' אבו נג'ים שבמרחב חטיבת עציון.

נביל אבו רודיינה, דוברו של ראש הרשות הפלסטינית, גינה את ישראל בשל פעילותה בהר הבית, והדגיש כי "הפרובוקציות הישראליות המתמשכות נגד מסגד אל-אקצא אינן מתקבלות על הדעת, ויהפכו את חצרותיו של המסגד לשדה קרב שיוביל להידרדרות חמורה של המצב". לדבריו, "ההתקפות היומיומיות נגד המקומות הקדושים והמתפללים, במהלך חודש הרמדאן, הן בלתי מקובלות ופועלות על מנת להצית את האזור כולו ולגרור אותו לתאום".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים