שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ארגון "בצלמו" בתלונה לוועדת האתיקה נגד ח"כ עופר כסיף
התלונה נגד ח"כ עופר כסיף הוגשה בעקבות תמיכתו החרם על ישראל | כסיף: "לא רוצים חרם? סיימו את הכיבוש והאפרטהייד"
ח"כ עופר כסיף | צילום: דוברות הכנסת, שמוליק גרוסמן

ארגון "בצלמו" שיגר מכתב תלונה לוועדת האתיקה של הכנסת בבקשה להרחיק את חבר הכנסת עופר כסיף ולשלול את שכרו בעקבות תמיכתו בחרם על ישראל. בשבוע האחרון נפגש חבר הכנסת כסיף (חדש-תע"ל) עם חברי ההנהגה של מפלגת העובדים של בלגיה ולאחר מכן כתב בחשבון הפייסבוק שלו: "בירכתי את נציג העיר לייז' על החלטת מועצת העיר להחרים את ישראל כל עוד הכיבוש והפשיזציה נמשכים".

במכתב לוועדת האתיקה כתב מנכ"ל ארגון "בצלמו" שי גליק: "מעשהו מלבד שפוגע באופן חריף באזרחי ישראל, פוגע באופן מהותי באמון הציבור בכנסת ובקולגות שלו. הזכות להחרים איננה חלק מחופש הביטוי. לסיכום היות שנגד מר כסיף יש אינספור תלונות, אודה לדיון בכולם והרחקתו לתקופה המקסימלית חצי שנה פלוס קנס כספי של שלילת המשכורת".

עוד מבחזית החדשות

לאחר שיגור המכתב מסר גליק: "המחרים יוחרם. הגיע הזמן שוועדת האתיקה של הכנסת תעיף את המסית והאלים עופר כסיף אחרי שהכה שוטר ואחרי שקרא לחרם על אזרחי ישראל".

ח"כ כסיף אמר בתגובה לערוץ 7: "כל עוד יש כיבוש ואפרטהייד, ועכשיו גם הפיכה משטרית דיקטטורית, התנגדות היא צו השעה. חרם הוא כלי התנגדות פוליטי בלתי אלים שמטרתו הפסקת פשעי הממשלה. במובן זה, חרם הוא דווקא לטובת המדינה ואזרחיה, הוא כלי במאבק למען צדק, דמוקרטיה ומניעת הידרדרות לאלימות. כך, למשל, פעלו מתנגדי האפרטהייד בדרום-אפריקה בקריאתם לחרם על ארצם. לא רוצים חרם? סיימו את הכיבוש והאפרטהייד וכוננו דמוקרטיה אמיתית לכולם".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. המחבל עופר כסיף צריך לשבת בצינוק עד יומו האחרון, חלאת המין האנושי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים