שיתוף
תגובות
חדשות » אסירים פלסטינים מאיימים בשביתת רעב
ועדת האסירים הפלסטינית הודיעה כי האסירים המנהליים בבתי הכלא החליטו לפתוח בימים הקרובים בשביתת רעב | לדבריהם "נשק זה הוא יעיל ומוצלח להגשת המאמצים שלנו"
חאדר עדנאן | צילום: רשתות ערביות - לפי סעיף 27א'

ועדת האסירים הפלסטינית הודיעה היום (שישי) כי האסירים המנהליים בבתי הכלא החליטו לפתוח בשביתת רעב בימים הקרובים "בתגובה לרצח של השייח' חאדר עדנאן".

בהודעה הרשמית נכתב כי שביתת הרעב תיפתח "עם תום תקופת האבל על השהיד, סיום מצב הכוננות בבתי הכלא והתגובה של עזה למותו". עוד נכתב בהודעה הרשמית, כי ההחלטה לפתוח בשביתת הרעב מגיעה לאחר "מיצוי כל כלי הלחץ וההבנה כי הם אינם יכולים להניב לתוצאות חיוביות בתיקי המעצר המנהליים".

עוד מבחזית החדשות

לטענת הוועדה "נשק שביתת הרעב ההמונית, בתמיכת הסיעות, הוא נשק יעיל ומוצלח בהגמשת כל המאמצים שלנו. לאחר התייעצויות מסביב לשעון, ועל סמך עקרונות החירות והצדק, שהם החשובים יותר מחיים תחת ההשפלה של הכיבוש, החלטנו לפעול בשביתת רעב גלויה בימים הקרובים".

כזכור, ביום שלישי האחרון מת בכלא הישראלי בכיר הג'יהאד האיסלאמי חאדר עדנאן, לאחר שביתת רעב של 86 ימים. הג'יהאד האסלאמי אמר בתגובה למותו כי "עדנאן מת כקדוש בפשע של הכיבוש הציוני, שהוא נושא באחריות המלאה והישירה. ישראל שעצרה אותו, ביצעה נגדו פשעים נתעבים תוך שימוש בכליה המלוכלכים, על ידי סוכנויות הביטחון והטרור שלה, והתביעה הצבאית והפלילית. היא תשלם מחיר כבד על כך".

עוד מבחזית החדשות

הצטרפו ועקבו אחר

4 תגובות

  1. מעניין אם בארצות ערב מישהו מתרגש משביתת רעב של אסירים, לדעתי מונעים מהם אוכל לגמרי כשהם רוצים לסיים את שביתת הרעב וככה גם מפנים מקום בכלא.

  2. קודם כול זה מעולה ועכשיו צריכים לעודד את העניין ולשלהב כמה שיותר להצטרף לתנועה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים