שיתוף
תגובות
חדשות » אסון בעין גדי: ילד בן 5 נהרג, ושמונה נוספים נפצעו במפולת סלעים
שתי משפחות שטיילו בשמורת הטבע נקלעו למפולת | בין הנפגעים 4 ילדים, בהם בן 5 שנהרג | הנחל נסגר והמטיילים פונו | כביש 90 נחסם לתנועה
פינוי פצועים מזירת המפולת | צילום: דוברות מד"א

מפולת סלעים ואבנים אירעה הבוקר (חמישי) בנחל דוד סמוך לעין גדי. ילד בן 5 נהרג ושמונה נוספים נפצעו, בהם 4 במצב בינוני. מסוקים של מגן דוד אדום וחיל האוויר פינו את הנפגעים לבתי החולים. כוחות ההצלה ממשיכים בסריקות במקום.

מסוקים לפינוי פצועים באזור המפולת | רשתות

פינוי הפצועים מזירת המפולת | דוברות מד"א

פרמדיק מד"א ליאור שאשא וחובש רפואת חירום מג'אהד אל עמור סיפרו "מדובר בשטח מורכב. גענו מהר למקום כשאת האמבולנסים השארנו בחניון של הנחל וירדנו עם הציוד הרפואי בהליכה של כ-25 דקות לזירת האירוע. הבחנו במספר פצועים שנחבלו ממפולת אבנים, ילד כבן 5 היה מחוסר הכרה וסבל מחבלה קשה בבטן. לאחר טיפול בשטח פינינו את הפצועים במסוק של מד"א ובמסוקים של חיל האוויר לבתי החולים. בנוסף טיפלנו במקום במספר נפגעי חרדה שהיו עדים למתרחש". בין הנפגעים באירוע, ילדה בת 4, נערה בת 12 ואישה כבת 40 במצב בינוני, ילד בן 8 שנפצע קל.

ליאור לב, סגן מנהל שמורת הטבע עין גדי, תיאר: "קיבלנו הבוקר דיווח על התמוטטות סלעים בנחל דוד. הקפצנו ישר את כל כוחות הפקחים ואת הכוחות הרלוונטיים לחילוץ. סרקנו את הנחל וחילצנו את הנפגעים שפונו לבתי החולים. הנחל כרגע סגור ואנחנו ממשיכים בסריקות".

סגן מנהל שמורות הטבע והגנים ליאור לב

עוד מבחזית החדשות

כביש 90 נחסם לתנועה, וכוחות ההצלה סורקים אחר לכודים. הכוחות פועלים בזהירות, מתוך החשש שמפולת הסלעים תתחדש. מרשות הטבע והגנים נמסר כי הבוקר התרחשה נפילת אבנים בשמורת הטבע עין גדי באזור מפל נחל דוד. מקטע הנחל נסגר והמטיילים מפונים מהמקום.

הדיווח הראשוני על מפולת האבנים התקבל במוקד 101 של מגן דוד אדום בשעה 09:12. צוות מד"א שהגיע למקום העניק טיפול רפואי ל-9 פצועים, מהם 3 חולצו מהמקום.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים