שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » אסון בכביש 1: צעיר חרדי ירד מהאוטובוס ונדרס למוות
הקטל בכבישים
אסון בתחנת האוטובוס בסמוך למחלף חמד בכביש 1 | הולך רגל כבן 30 ירד מהאוטובוס ורצה לאסוף את חפציו ונדרס | המשטרה פתחה בחקירת האירוע
תגיות: ,
זירת התאונה | צילום: דוברות מד"א

בשעה 19:20 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים, על הולך רגל שנפגע מאוטובוס במחלף חמד בכביש 1 לכיוון ירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו על גבר כבן 30 עם פגיעת ראש קשה ללא סימני חיים והם נאלצו לקבוע את מותו במקום.

חובש בכיר במד"א, יעקב ברנט וחובש רפואת חירום במד"א ישי ציטרון סיפרו: "הולך הרגל שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה ועם חבלות קשות בגופו לאחר שנפגע מאוטובוס. ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא דופק וללא נשימה ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

עוד מבחזית החדשות

שלמה גודלבסקי ויהודה גוטליב חובשי איחוד הצלה מסרו: "מדובר בהולך רגל שנפגע מאוטובוס. למרבה הצער נקבע מותו בזירה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל. צוותי חוסן היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה העניקו סיוע בזירה למספר נפגעי חרדה מנוסעי האוטובוס".

דנו מנוקוטוביץ, ר"צ זק"א מחוז ירושלים, אמר: "כאשר הגענו לזירת התאונה המראות היו קשים. הולך רגל נפגע מאוטובוס ונהרג במקום. מתנדבי זק"א ירושלים מטפלים בכבוד המת ובאיסוף הממצאים לקבורה. בוחני התנועה חוקרים את נסיבות התאונה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים