שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » אסון בגבעת זאב: שני הרוגים ושלושה פצועים בקריסת פיגומים באתר בנייה
באתר בנייה ברחוב רקפת בעיר, קרס הקיר החיצוני של מבנה הפיגומים | צוותי כבאות והצלה רבים פעלו במקום, צוותים נוספים בדרכם לזירה עם למנוף שיסייע בחילוץ | תיעוד
קריסת הפיגום בגבעת זאב | צילום: הצלה ללא גבולות יו"ש

אסון בגבעת זאב. שני בני אדם נהרגו ו-3 נוספים נפצעו היום (שני) בקריסת קיר חיצוני של פיגום באתר בנייה בגבעת זאב. הנפגעים חולצו מהמקום במצב קל עד בינוני. על פי דיווחים הקריסה אירעה בקומה התשיעית של הבניין. 

קריסת הפיגום בגבעת זאב | צילום: הצלה ללא גבולות יו"ש

עוד מבחזית החדשות

הפצועים  הם בשנות ה-30 לחייהם ומתגוררים בבית לחם. וואליד עמרו, אחד הפועלים במבנה, סיפר ל-N12: "זה היה ממש מפחיד לא הצלחנו להגיע לפצועים. כל יום אנחנו מגיעים לכאן והכול בסדר. לפני שעה ראינו ענן של אבק והגענו לבדוק מה קרה. פיגומים מקומה 9 קרסו בזמן שהיו שלושה עובדים, הפצועים עמדו על הפיגומים ברגע שהם קרסו".

מוחמד, פועל נוסף באתר הבנייה סיפר "שמענו רעש חזק, אני עבדתי במרחק כמה מטרים. בבת אחת הכול קרס. אנחנו מחכים לשמוע מה קורה עם החברים שלנו שעדיין לכודים".

במגן  דוד אדום מסרו  כי נקבע מותו של גבר כבן 35, ושל פצוע נוסף שהיה לכוד מתחת לפיגומים. גבר נוסף כבן 32 נפצע בינוני ופונה לבית החולים הדסה הר הצופים עם חבלות בבטן. בדוברות כבאות והצלה אמרו כי הם "פועלים בשעה זו באירוע הקריסה. צוותים נוספים עושים את דרכם לזירה, לצד מנוף שיסייע בחילוץ הלכודים".

מהדסה הר הצופים נמסר כי "אל יחידת הטראומה פונה פצוע אחד בן 30 מקריסת הפיגום בגבעת זאב. מצבו בינוני ויציב, בהכרה מלאה". מכבאות והצלה נמסר: כי "לוחמי האש נמצאים במאמצי חילוץ של לכוד נוסף אשר לכוד תחת הפיגומים. ישנם קשיים בחילוצו ולכן הוזמן למקום מנוף להרמת משאות כבדים. כמו כן לוחמי האש ממשיכים בפעולות חילוץ נוספות בזירה וסריקה אחר לכודים נוספים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים