שיתוף
תגובות
חדשות » אנטישמיות בירדן: כניסת מנכ"לים סורבה בשל כיפה וציצית
משלחת של בכירים ברשויות המקומיות יצא לסיור לימודי בירדן | כשביקשו לחצות את הגבול סורבה כניסתם מכיוון שחבשו כיפה וציצית | מ שסירב להסיר אותם חזר לישראל
מעבר עקבה | צילום: NYC2TLV - wikipedia

שלטונות ירדן לא אפשרו אתמול (שלישי) את כניסתם של מנכ"לים ברשויות המקומיות בישראל, מכיוון שחבשו כיפה וציצית. המנכ"לים נאלצו להסיר את פריטי הלבוש הדתי על מנת לחצות את מעבר הגבול לירדן. בהסכם השלום עם ירדן קיים סעיף המאפשר לירדנים לאסור כניסה של ישראלים עם סממנים דתיים וזאת מסיבות ביטחוניות.

משלחת של כמאה מנכ"לים ברשויות המקומיות הגיעה אתמול בבוקר למעבר הגבול ע"ש רבין באילת בדרכה לסיור לימודי בירדן. הירדנים במעבר הגבול ביקשו מחברי המשלחת להרים את חולצותיהם, וסירבו לאשר את כניסתו של מי שעטה ציצית או חבש כיפה. לטענת אחד מחברי המשלחת הבודק הירדני לקח ממנו את הכיפה והשליך אותה לפח.

עוד מבחזית החדשות

ערב קודם לכן עברו המשתתפים תדרוך ביטחוני שבו נאמר להם שהירדנים מאפשרים להיכנס עם כיפות ועם כיסוי ראש לנשים, וכן עם ציצית כל עוד היא מוסתרת במכנסיים. חברי המשלחת אמרו כי הם דאגו מראש להצניע את הסממנים הדתיים עליהם, ונדהמו מההתעקשות הירדנית בנושא.

הירדנים אפשרו את כניסםו של חברי המשלחת שהסכימו להסיר את פריטי הלבוש הדתיים. מנכ״לי עיריית מודיעין עילית ומנכ"ל מועצת בנימין חזרו על עקבותיהם ושבו לאילת לאחר שסירבו לעשות זאת.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. נמאס מהתנהגות הירדנים
    יהודים לא מורשים להיכנס לירדן בגלל כיפה וציצית
    והמלך לא מגיב
    פעם ראש ממשלת ירדן התבטא נגד היהדות, אצלנו אין פוצה פה
    פעם אילצו יהודי להשחית תפילין ,ושום תגובה ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים