שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » אנטישמיות בבלגיה: פקחי הגבול החרימו את ארבעת המינים לעשרות חרדים
עוגמת נפש
לעשרות חרדים שהגיעו אתמול מאנגליה לאנטוורפן עם חברת יורו סטאר, נלקחו ארבעם המינים בתואנה שאין להכניס צמחים ופירות ממדינה למדינה
אתרוגים בשוק ארבעת המינים | צילום: kavram, שאטרסטוק

עשרות חרדים נסעו אתמול מאנגליה לאנטוורפן עם חברת הרכבת יורו סטאר, בנסיעה שאורכת כשש שעות. הנוסעים ירדו בבריסל, והיו אמורים לעלות על הרכבת לאנטוורפן.

כאשר הגיעו הנוסעים לבריסל, החרימו להם פקחי הגבול את ארבעת המינים. כל הנוסעים בעלי החזות החרדית עוכבו, והפקחים עיכבו כל אחד מהם. חלק מהנוסעים ניסו להסתיר את האתרוג היקר אותו רכשו במיטב כספם, אך פקחי הגבול דרשו מהם למסור את האתרוגים.

עוד מבחזית החדשות

על פי חוקי האיחוד האירופי, אסור להכניס ארבעת המינים לבלגיה, בשל איסור הכנסת צמחים ופירות ממדינה למדינה. הנוסעים ניסו להסביר שלא מדובר במזון אלא בסממן דתי, אבל הפקחים החרימו הכול והודיעו שהם ישרפו את זה מחשש לחרקים. אחד הנוסעים אמר ל"בחדרי חרדים" כי "עצרו רק את אלו עם הלבוש החסידי, לא עצרו חובשי כיפה, עצרו רק בעלי חזות חסידית ממש, ואיימו לתת קנס אם לא ניתן להם את האתרוג".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. היוהרה החרדית מתעלמת מאמיתות וחוסר המידתיות שהיא מפתחת אצל הנגועים בה. האשמת כל מי שהם מזלזלים בחוקיו הברורים באנטישמיות, זה רידוד ופגיעה במושג אנטישמיות. והם יודעים ולכן מחביאים במעבר הגבול את 4 המינים:"על פי חוקי האיחוד האירופי, אסור להכניס ארבעת המינים לבלגיה, בשל איסור הכנסת צמחים ופירות ממדינה למדינה.". הקשקשת בענין בגדי חסידים גם הטעיה. זה פשוט מיסגור כאלה שבמצח נחושה וללא התחשבות פורעי חוק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים