שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » אנחת רווחה בקייב: גרמניה הודיעה כי תעביר טנקי "לאופרד"
ממשלת גרמניה הודיעה כי תעביר לאוקראינה טנקים מתקדמים מסוג "לאופרד 2" | גרמניה תאשר גם למדינות אחרות להעביר טנקים מתוצרתה
טנק ה"לאופרד" | צילום: (צילום: EPA, רויטרס)

ממשלת גרמניה נכנעה ללחץ של מדינות ברית נאט"ו, והודיעה היום בצהריים (רביעי) כי תעביר לאוקראינה את טנקי המערכה המתקדמים מסוג "לאופרד 2".

דובר הממשלה אמר כי בשלב ראשון יישלחו 14 טנקים, וכי המטרה היא להקים במהירות שני גדודים שיכללו בסופו של דבר 88 טנקים. לדבריו, בקרוב יחל בגרמניה תהליך ההכשרה של האוקראינים לתפעול הטנקים. ברלין הבטיחה לספק גם תחמושת ואמצעים לוגיסטיים.

עוד מבחזית החדשות

בהודעתהדובר, שטפן הברשטרייט נאמר, כי גרמניה מאפשרת גם לבעלות הברית שלה, להעביר לאוקראינה טנקים שנמצאים ברשותן. במסגרת ההסכם הקיים בין גרמניה לשותפות, מדינה שרוצה להעביר טנקים למדינה שלישית זקוקה לאישור מברלין. קנצלר גרמניה אולף שולץ, סירב במשך תקופה ארוכה לאשר את העברת הטנקים מחשש שהדבר יתפרש כהתגרות במוסקבה.

דובר הקרמלין דמיטרי פסקוב הזהיר את גרמניה מפני פגיעה ביחסי המדינות. פסקוב ציין כי העברת טנקי ה"לאופרד" לקייב "לא תוביל לשום דבר טוב ביחסים העתידיים" של מוסקבה וברלין, וציין שההעברה "תותיר חותם ממושך" על היחסים.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. כאן היא נקודת ההתחלה של מלחמה בין רוסיה וגרמניה ידוע ממרנא החפץ חיים זצוק'ל למלחמת גוג לחגוג יחזור על עצמו 3 פעמים לפני ביאת המשיח וכמו במלחמת עולם הא' והב' היה המלחמה בעיקר בין רוסיה וגרמניה כך תהיה בפעם השלישית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים