שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "אנחנו כבר עם יותר מ-150 אלף קולות"
עבאס בטוח שיעבור
מי שהצטרף לדבריו של עבאס היה הסוקר יוסף מקלדה ומכון הסקרים סטאט-נט, שאמר ב-103FM: "רע"מ תעבור בתוצאות האמת בבטחה. הם הגיעו למעל 155 אלף קולות"
תגיות:
ח"כ מנסור עבאס | צילום: דוברות הכנסת

יו"ר רע"מ מנסור עבאס בטוח גם הבוקר (רביעי) כי מפלגתו תעבור את אחוז החסימה ותיכנס לכנסת ה-24. זאת, חרף תוצאות האמת המתקדמות, לפיהן סיעתו לא מקבלת את אחוז הקולות הנדרש. נכון לספירת 80% מהקולות, רע"מ אומנם מתחזקת, אך עדיין מתחת לאחוז החסימה עם 3.15% מסך הקולות.

עבאס מסר כי "זאת לא הפעם הראשונה שרע"ם תצטרך להמתין כמה שעות עד שנדע את תוצאות האמת, אנחנו רגילים למעמד הזה. בניסיון שהיה לנו באפריל ידענו את זה, המדגמים לא נתנו לנו לעבור, ואנחנו בסופו של דבר חצינו את אחוז החסימה והיינו מיוצגים בכנסת ככוח פוליטי עצמאי ששואף לשינוי בחברה הערבית ובפוליטיקה הישראלית. אנחנו בטוחים שתוצאות האמת יתנו את המנדט הרביעי לרע"ם".

עוד אמר לכתבים: "עברנו לילה ארוך. התחלנו עם מדגמים שממש לא החמיאו לנו. ידענו מהתחלה שהתוצאות יהיו אחרות. תמונת המצב כרגע אמנם שאנחנו בינתיים לא מופיעים שם ברשימה של המפלגות שעברו את אחוז החסימה אבל מבחינת התוצאות שיש לנו ביד מהיישובים הערביים, הצלחנו להביא תוצאות. אנחנו כבר עם יותר מ-150 אלף קולות, זה אומר שאנחנו בפנים, נמתין לתוצאות האמת".

בראיון ב-103FM אמר עבאס: "התחלנו עם מדגמים שממש לא החמיאו לנו, אבל ידענו שהתוצאות יהיו אחרות. יש לנו מעל 150 אלף קולות, זה אומר שאנחנו בפנים". מי שהצטרף לדבריו של עבאס היה הסוקר יוסף מקלדה ומכון הסקרים סטאט-נט, שאמר ב-103FM: "רע"מ תעבור בתוצאות האמת בבטחה. הם הגיעו למעל 155 אלף קולות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים