שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » אמסלם: "השפילו את האמסלמים והביטנים – זו כפיות טובה עצומה של נתניהו"
חבר הכנסת מהליכוד העביר ביקורת חריפה כלפי רה"מ נתניהו | אמסלם בפגישה עם פעילי המפלגה במעלה אדומים: "את דוד אמסלם אף אחד לא ישפיל ואף פעם"
ח"כ דודי אמסלם | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

בפגישה עם פעילי ליכוד במעלה אדומים היום (שישי), מתח חה"כ דודי אמסלם ביקורת חריפה על ראש הממשלה בנימין נתניהו. לדבריו "את דוד אמסלם אף אחד לא ישפיל ואף פעם. לא משפילים את דוד אמסלם ולא את כל האמסלים והביטנים. לא אצלנו במפלגה שלנו שאנחנו 70 אחוז מהם".

עוד מבחזית החדשות

אמסלם האשים את נתניהו בכפיות טובה וטען "רוב מצביעי הליכוד הם אמסלמים וביטנים ואנחנו צריכים להתנצל שיצאנו מקום רביעי? זו כפיות טובה עצומה של ראש הממשלה שלא הייתה כדוגמתה גם אמרתי לו את זה", תקף אמסלם "עם ישראל יותר חשוב מדודי אמסלם והליכוד ולכן נמשיך לעבוד בשביל עם ישראל".

דברי אמסלם מגיעים על רקע הזעם של חבר הכנסת, לאחר שנתניהו לא נענה לדרישותיו לגבי תפקיד בממשלה החדשה. אמסלם דרש להתמנות לשר המשפטים או יו"ר הכנסת, וסרב לכל הצעה אחרת. בינתיים החליט אמסלם להישאר ח"כ בכנסת.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. חבל מאוד שאדם שנתן את הנשמה שלו וככה מתייחסים אליו. לא בסדר. היו צריכים לתת לו יו"ר הכנסת. גם בגלל שזה מגיע לו וגם בגלל שהוא היה מכניס לשמאלנים באבי אביהם. טעות טיפשית. לפחות שיתנו תפקיד הולם אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים