שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » אלפים מפגינים נגד הרפורמות במערכת המשפט
אלפי מפגינים הגיעו לכיכר הבימה, עומסי תנועה כבדים בת"א | 1,000 שוטרים ולוחמי מג"ב מאבטחים את ההפגנה. בחיפה מוחים 1,500. הפגנה גם מול בית הנשיא
ההפגנה בתל אביב הערב | צילום: רשתות - שימוש לפי סעיף 27א לחוק

על פי דיווחים הגיעו אלפי מפגינים לתל אביב. במקביל מוחים כ-1,500 איש בחיפה. הפגנה נוספת מתקיימת מול ביית הנשיא בירושלים. כ-1,000 שוטרים ולוחמי מג"ב מאבטחים את ההפגנה בתל אביב, ובאזור יש עומסי תנועה כבדים.

מפקד מחוז תל אביב, עמי אשד, ערך סיור מקדים לפני ההפגנה בתל אביב, ואמר לשוטרים כי "עלינו להיות מאוד רגישים ומאוד סבלניים. המטרה היחידה שלנו היא לטפל באנשים הפועלים בוונדלים או באלימות. אנחנו לא מתעסקים בדברים שהם זוטות".

עוד מבחזית החדשות

על פי הצפוי, בהפגנה בתל אביב יישאו דברים שרת המשפטים לשעבר ציפי לבני, שופטת בית המשפט העליון בדימוס איילה פרוקצ'ה, ראש לשכת עורכי הדין אבי חימי ואורה פלד נקש.

המפגינים בחיפה שמתרכזים בכיכר חורב, הגיעו עם דגלי ישראל ועל השלטים שבידיהם כתוב בין היתר "חוק דרעי – קלון לישראל", "ממשלה עבריינית" ו"לא ניתן להפוך את ישראל לדיקטטורה". המפגינים קראו "דמוקרטיה, דמוקרטיה".

גם מול בית הנשיא בירושלים הגיעו מפגינים עם שלטים שעליהם נכתב "משילות היא לא עריצות". המשטרה סגרה את רחוב בית הנשיא לתנועת כלי רכב. המפגינים קוראים בין היתר "שמאל וימין עוצרים את לוין", "אנחנו לא ניתן דיקטטורה לכונן" ו"בוז'י תתעורר, הבית בוער".

לקראת ההפגנה הזהירה המשטרה מפני הפרות סדר במהלכה, ובארגון "קריים מיניסטר" השיבו שמדובר ב"הסתה שקרית ומסוכנת נגד מי שבמשך שנים מוחים כחוק. זהו ניסיון שקוף להחליש את המחאה".

הצטרפו ועקבו אחר

3 תגובות

  1. בוז לשמלאנים שלא מוכנים לקבל את תוצאות הבחירות. תפגינו עוד ועוד. לא יעזור לכם. אתם מיעוט קטן בעם. רוב העם מאס בדיקטטורה השיפוטית האגרסיבית של הבג"ץ. די לשילטון השופטים שאף אחד לא בחר בהם !!! הגיע הזמן לדמוקרטיה אמיתית שפירושה : שילטון העם.

  2. 200000 זה אפילו לא מליון.
    מה הבעיה לשלם 500 שקל ל20000 אנשים שיצאו להפגין? מליונים שרוצים בזה יושבים בבית בידיעה שזו מדינה דמוקרטית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים