שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » אלי רביבו בישיבת הסיעה הסגורה: "הנשיא עשה לנו תרגיל מסריח עם מלכודת דבש"
שרים וח"כים מתחו ביקורת על אופן ניהול החקיקה וההסברה של הרפורמה המשפטית | מיקי זוהר: "נפסיד את ההנהגה" | דנון לנתניהו: "נותנים לך גיבוי מלא"
ראש הממשלה בנימין נתניהו | צילום: לע"מ

ישיבת סיעת הליכוד הסגורה שנערכה היום (שני) הייתה סוערת, כאשר שרים וחברי כנסת מתחו ביקורת על ניהול החקיקה וההסברה של הרפורמה המשפטית. מספר משתתפים תקפו את הנשיא יצחק הרצוג, וטענו כי הוא טמן מלכודת למובילי הרפורמה.

חבר הכנסת יולי אדלשטיין מתח ביקורת על כך שהקואליציה הודיעה כי לא תעצור את החקיקה "לרגע אחד", כלשונו, וטען כי בכך "מנסים לעזור לצד השני". לדברי אדלשטיין, "זה תירוץ הכי טוב לצד השני". עוד אמר אדלשטיין כי הכי "קל להסתתר מאחורי זה שהם (האופוזיציה) כולם שמאל". עוד תהה אדלשטיין "האם הכיוון שאנחנו הולכים מבטיח שזאת תהיה רפורמה לאורך שנים?" הוא גם הביע תקווה על כך שייערך דיון בסיעה לפני ההצבעה בקריאה שניה ושלישית.

עוד מבחזית החדשות

שר התרבות מיקי זוהר מתח ביקורת על ההתנהלות הליכוד והממשלה בהסברת הרפורמה ואמר: "הם מנצחים אותנו כי הם נלחמים כקבוצה, הם מאורגנים, הם נלחמים על המגרש. ומה אנחנו עושים? זורמים עם האירועים". זוהר הזהיר כי בדרך הזאת "נפסיד את ההנהגה", לטענתו "לא כי הרפורמה לא טובה, אלא כי אנחנו נותנים להם לנצח. אנחנו פותחים רגליים, כדי שיעבירו את הכדור בין הרגליים ויבקיעו ישר לתוך השער. אנחנו לא עושים כלום כדי לנצח חזרה".

נתניהו ביקש להשיב לזוהר ואמר: "אין סיכוי שהממשלה הזאת תתפרק. זה ממש כמו קיר ברזל. אני מסכים עם הצורך להשיב בנושא הסברתי, אבל אף אחד לא צריך לעלות ספק בהמשך לכידות הממשלה הזאת". נתניהו הוסיף בהמשך כי בקרב המפגינים נגד הרפורמה המשפטית יש "גרעין קשה שרוצה לדרדר את זה לאנרכיה מתוך תקווה להפלת הממשלה ובחירות שישיות. העובדה שהם רוצים את זה לא אומרת שהם ישיגו את זה".

חבר הכנסת אליהו רביבו תקף את נשיא המדינה יצחק הרצוג ואמר: "עם כל הכבוד לנשיא, התרגיל שהוא עשה לנו הוא תרגיל מסריח עם מלכודת דבש. אנחנו לא זקוקים לו ואם יש לו מה להשמיע,שיבוא להתמודד עוד פעם. נפלנו למלכודת שהנשיא הכין לנו".

עוד מבחזית החדשות

בהמשך ביקש חבר הכנסת דני דנון מנתניהו "להודיע שהסכם ניגוד העניינים שחתמת עליו, בטל ומבוטל, ולהתחיל מיד לעסוק במציאת פתרון למשבר שאנחנו נמצאים בו". דנון אמר כי "אנחנו חברי הכנסת נעניק לך גיבוי מלא".

שרת התחבורה מירי רגב אמרה כי "אסור לנו למצמץ וצריך להמשיך עם הרפורמה כמו שהיא, להמשיך עם החקיקה כמו שהיא" וחבר הכנסת בועז ביסמוט הציע "לפעול ולדבר כגוש אחד", ומתח ביקורת על המחאה בטענה כי "מעולם לא ראיתי מחאה עממית אבל כל כך עשירה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים