שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » אלימות דמוקרטית? השר אבי דיכטר הוכה בראשו על ידי מפגינה
השר אבי דיכטר הוכה הבוקר בראשו על ידי מפגינה שהטיחה בראשו את דגל ישראל שהחזיקה בידה | מפגינים אחרים צעקו לעברו של דיכטר "פחדן"
שר החקלאות אבי דיכטר | צילום: דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ

הפגנות המחאה בימים האחרונים, קיבלו תפנית אלימה, והבוקר (חמישי) הוכה שר החקלאות אבי דיכטר בראשו על ידי מפגינה שהפגינה במסגרת "יום השיבוש הלאומי" נגד הרפורמה המשפטית. המפגינה הטיחה בראשו של דיכטר את דגל ישראל.

גם, מפגינים אחרים צעקו לעברו של דיכטר "פחדן" ו"מה לימדת אותנו בעזה?", "איך אתה לא מתבייש"? ועוד. בשבועות האחרונים החלו המפגינים להפגין נגד השרים, ולהפריע להם בעבודתם. גם אתמול הותקף שר השיכון יצחק גולדקנופף בעת שנאם בכנס של רשות מקרקעי ישראל. במהלך הנאום, התפרצו לדבריו מפגיני שמאל.

עוד מבחזית החדשות

אחר מהמפגינים צעק לעברו: "אתם רוצים בהכחדת בית המשפט העליון". מפגינים נוספים צעקו "בושה", ו"לך הביתה". סדרנים שהיו במקום הוציאו את המפגינים מהמקום.

שר הכלכלה, ניר ברקת מיהר לגנות את האירוע ויצא להגנת שר החקלאות: "אני מגנה בתוקף את האלימות שהופעלה כלפי חברי השר אבי דיכטר שהוכה בראשו עם דגל על ידי מפגין. אלימות היא הסכנה הגדולה ביותר לדמוקרטיה. אני קורא לראשי האופוזיציה לגנות את האלימות ולצאת נגד כל ביטוי של אלימות. המצב עלול להגיע לשפיכות דמים. מותר להפגין – אסור לנקוט בשום סוג של אלימות!".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים