שיתוף
תגובות
חדשות » אלימות בכביש בגלבוע: התושבים קוראים לרגיעה "לא נקלקל את היחסים"
צעיר בן 19 נורה למוות אחרי קטטה בכביש על ידי תושב גן נר שהחזיק אקדח ברישיון | תושב האזור: "היורה יקבל את העונש, אנחנו נשמור על הדו קיום בן ה-70 שנה"
רגעי הירי | צילום: דוברות המשטרה

צעיר בן 19 נרצח הערב (מוצ"ש) ביריות בגלבוע, על ידי גבר בן 32 תושב גן נר אחרי קטטה בכביש. ההרוג שחגג רק אתמול את יום הולדתו ה-19, עבד בעסק משפחתי של אביו. החשוד ברצח נעצר אחרי האירוע, והאקדח שהיה ברשותו, ברישיון, הוחרם.

בתיעוד מרגעי האירוע נראו השניים מתעמתים על הכביש חוץ לרכביהם. בשלב מסוים חזר ההרוג לרכבו ואילו החשוד נעמד וירה לעברו מספר פעמים עד שהוא התמוטט.

עוד מבחזית החדשות

החשוד ברצח, תושב גן נר, יובא מחר לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בנצרת. תושב שמתגורר בכפר סמוך למקום הרצח, אמר: "אנחנו בגלבוע חיים מעל 70 שנה בדו קיום שאין בכל האזורים במדינת ישראל. אני פונה לתושבים הערבים והיהודים לשמור על דו קיום. היה פה בן אדם שירה. יקבל את העונש שלו. אנחנו נמשיך להיות שכנים. אני פונה לכל הגזרה, לא רוצים הסתות מיותרות".

לדבריו, הגיעו לכניסה לגן נר מאות תושבי סנדלה. חלקם יידו אבנים לעבר שוטרים, שהגיבו בירי רימוני הלם כדי לפזר את הפרות הסדר. שוטרת נפצעה קל בראשה מפגיעת אבן ופונתה לבית חולים העמק בעפולה. הכניסה לגן נר נחסמה, ולאור יידוי האבנים קראו במשטרה לתושבי מושב מגן שאול הסמוך לסנדלה להימנע מיציאה מהמושב מחשש ליידוי אבנים מכיוון הכפר. שני חשודים ביידוי אבנים עוכבו על ידי המשטרה.

עוד אמר התושב, "בן גביר רצה לתת אישורים לנשקים חופשיים, גם למי שלא מגיע לו – וזו התוצאה. אם אנחנו ממשיכים בממשלה הזאת הוא יביא את סוף מדינת ישראל". הוא מתח ביקורת על החשוד ברצח, ואמר: "הלך צעיר בשביל שטות. הם רבו, גם אני לפעמים רב על זכות קדימה. יבוא יהודי ויהרוג אותי? הבן אדם ברח. אתה יורה כדור, תן בגוף התחתון ברגל ותנטרל אותו. זו הימ"מ שרוצים להרוג מחבל ולוודא הריגה? 6 כדורים על מה?".

למרות זאת, קרא התושב לשמור על השקט בגלבוע. "לא נקלקל את היחסים בינינו לבין התושבים. אנחנו חיים ביחד, מתפרנסים ביחד. אנחנו צריכים מחר לקום בבוקר ולהיות באותו מפעל יחד. בגלל שטות של אדם לא צריך להשתגע. אני מקווה שנשמור על שקט".

גם במועצה האזורית גלבוע הביעו תקווה שהשקט ישמר "במהלך עימות פיזי שהתפתח בכביש בין שני צעירים, תקפו השניים אחד את השני, ובמהלך האירוע ירה הצעיר מגן נר בצעיר מסנדלה. הנפגע הובהל לבית החולים שם נקבע מותו. היורה עצור. האירוע כל כך זר לרוח הגלבוע, לסובלנות ולאחווה המאפיינת את כולנו. אנחנו כואבים ביותר וקוראים לכולם לסייע בהרגעת הרוחות ולאפשר למשטרה בהמשך טיפול האירוע. אחריותנו וחובתנו לגלות אחריות ולפעול לשמירת האחדות".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים