שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » איתמר בן גביר נגד היועמ"שית: "מדובר ביועצת משפטית שמאלנית"
לאחר שהיועמ"שית הקפיאה את הדחת מפקד מחוז תל אביב, תקף אותה השר לביטחון לאומי באופן חסר תקדים: "לא דיברה איתי טרם הודעתה ולא ביקשה להבין כיצד התקבלה ההחלטה"
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר | צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, תקף בחריפות את היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה, בתגובה להודעתה על הקפאת החלטת השר, להעברת מפקד מחוז תל אביב במשטרה מתפקידו.

לדברי בן גביר "הנתון המדהים בכל הסיפור, שהיועצת המשפטית לא דיברה איתי טרם הודעתה ולא ביקשה להבין כיצד התקבלה ההחלטה בעניינו של ניצב עמיחי אשד ומתי", תקף השר.

עוד מבחזית החדשות

השר בן גביר תקף את היועצ"שית בחריפות חסרת תקדים והבהיר "לכל מי שלא הבין עד עכשיו, מדובר ביועצת משפטית שמאלנית, מוטה, לא אובייקטיבית, שפועלת מטעם השלטון הקודם, עם אג'נדה פוליטית מובהקת".

עוד אמר השר בן גביר "הודעת היועמ"שית מלמדת עד כמה הרפורמה המשפטית חשובה. נלמד את החלטת היועמ"שית ונקבל החלטות בהתאם".

מדוברות המשטרה נמסר בתגובה, כי לפני זמן קצר התייחס מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יעקב שבתאי לדברים, והעביר את האחריות לעיתוי ההדחה לשר הממונה. לדברי המפכ"ל "מדובר בסבב מינויים שמשטרת ישראל נערכת אליו מזה תקופה ארוכה. כפי שהבהרתי כבר אתמול, עיתוי ההחלטה נקבע ע"י השר לביטחון לאומי בלבד".

עוד מבחזית החדשות

עוד אמר המפכ"ל "אדגיש, משטרת ישראל כפופה תמיד לחוק, והנחיות היועצת המשפטית לממשלה מחייבות אותנו. בעקבות הנחייתה אקפיא את המינוי עד לסיום הבירור, ומפקד המחוז ימשיך במילוי תפקידו בהתאם".

יו"ר המחנה הממלכתי חבר הכנסת בני גנץ הגיב למתקפת בן גביר והתריע מאסון: "הרעל הפוליטי שמזריק בן גביר למשטרה מסכן את אזרחי ישראל". גנץ קרא לראש הממשלה לפטר את בן גביר "לפני שיקרה אסון. אני מבקש לחזק ולגבות את היועמ"שית שממלאת את תפקידה בשמירה על שלטון החוק ומנהל תקין".

הצטרפו ועקבו אחר

3 תגובות

  1. כל מילה שלו פוליטיקה פעם ביבי הכניס רעל לכל אזרחי מדינת ישראל דבר שאין לו אחיזה במציאות והיום בן גביר מכניס רעל למשטרה אבל תשובה עניינית למה היועצת לא דיברה אם בן גביר כלל לפני כן לא תקבל מהם כנראה שבן גביר עדיין לא קיים בשביל אנשים מסוימים

  2. גנץ – עוד שמאלני קיצוני שבא להרוס את היהדות במדינה עם אג'נדה של שמעון פרס ובוז'י שרוצה להחליף את ביבי ולהיות רעש המכשלה של השמאל הקיצוני

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים