שיתוף
תגובות
חדשות » אישה כבת 70 נפצעה קשה מפיצוץ בלון גז בקריית טבעון
האישה שהייתה בבית לבד בעת הפיצוץ, נכוותה קשות. צוותי ההצלה פינו אותה לבית החולים רמב"ם בחיפה | סגן ראש מועצת קריית טבעון: "פועלים סביב האירוע ומנסים לסייע"
הבית ההרוס | צילום: איחוד הצלה כרמל

תושבת קריית טבעון בשנות ה-70 לחייה נפצעה באורח קשה היום (ראשון), בעקבות פיצוץ בלון גז בביתה שגרם לנזק כבד. האישה התגוררה בבית בגפה, מאחר ובעלה סיעודי ואין לה בני משפחה המתגוררים באזור. היא פונתה לבית החולים רמב"ם בחיפה, והמשטרה פתחה בחקירת הפיצוץ.

הפיצוץ התרחש סמוך לשעה 16:30 ברחוב אלכסנדר זייד במועצה המקומית. שכניה של האישה התקשרו והזעיקו את כוחות ההצלה. חובשים ופרמדיקים של מד"א, בסיוע חובש של איחוד הצלה, העניקו לה טיפול רפואי ראשוני. האישה הייתה בהכרה מלאה, אך סבלה מכוויות בדרגה ב' ומפצעי הדף.

עוד מבחזית החדשות

מאור אטדגי, פרמדיק מיחידת האופנועים של מד"א, סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו הרס רב. בתוך הבית הייתה אישה בהכרה מלאה. הוצאנו אותה מהבית כשהיא סובלת מכוויות בחלקים נרחבים בגופה. הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה קשה אך יציב".

אלי גדז', חובש איחוד הצלה, תיאר: "לדברי השכנים נשמע פיצוץ בדירה שבה היא מתגוררת. לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לה היא פונתה לבית החולים רמב"ם כשהיא סובלת מכוויות ופציעות כתוצאה מההדף".

מהמרכז הרפואי רמב"ם נמסר כי "עם הגעתה הוכנסה האישה אל חדר ההלם, לצורך אבחון". בבית החולים אישרו כי היא סובלת מכוויות בפלג גופה העליון. "היא בהכרה ומצבה מוגדר בשלב זה קשה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים