שיתוף
תגובות
חדשות » אירוע מטריד: צה"ל איתר משגר דמה בצפון השומרון
המשגר אותר על ידי כוח צה"ל בכפר נזלת והועבר להמשך טיפול כוחות הביטחון | בפתק ליד הרקטה נכתב: "גדוד אל-עיאש, שיגור רקטת קסאם 1 על התנחלות שקד"
רקטה | צילום: ויקיפדיה

ברשתות החברתיות הפלסטיניות נפוץ היום (רביעי) סרטון שבו תועד לכאורה טיל על משגר בצפון השומרון, אשר היה מכוון לעבר היישוב שקד. בהמשך, נמסר מדובר צה"ל כי כוח שפעל במרחב איתר משגר דמה בכפר נזלת שהועבר להמשך טיפול כוחות הביטחון. בפתק ליד הרקטה נכתב: "גדוד אל-עיאש, שיגור רקטת קסאם 1 על התנחלות שקד, יום רביעי 24 במאי".

כזכור, לפני שבועיים חשף ראש השב"כ, רונן בר, כי הארגון סיכל לאחרונה חולייה שהתכוונה לירות מג'נין לשטח ישראל. "סיכלנו חולייה שנערכה לירות מג'נין רקטות לעבר שטח ישראל. אנחנו רואים בזה תקדים מסוכן. אין לנו כוונה להפוך את עפולה או שקד למוקד לירי תלול מסלול", אמר בר.

עוד מבחזית החדשות

עוד אמר בר: "אנחנו נפעיל תמיד את ארגז הכלים שלנו אל מי שפועל נגד אזרחינו בעוטף, ומי שמנסה להפוך את יהודה ושומרון לזירת טרור. טראק אל זדין היה המנוע של טרור הג'יהאד ביהודה ושומרון. הוא פעל להעביר יכולות טרור מרצועת עזה ליהודה ושומרון. הוא כנחהן באופן ישיר למעלה מעשרות חוליות טרור, שמטרתן הייתה רצח של ישראלים".

רבש"צ היישוב שקד העביר מסר לתושבים: "צה"ל שולט בשטחי הכפרים סביבנו ומונע את האפשרות שיווצר מצב דומה לזה שבעוטף עזה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים