שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » אירוח כפרי: אירוח חמים כשבחוץ קר
אירוח כפרי הוא סוג האירוח הנפוץ ביותר בארצנו. משקי בית ועסקים רבים בוחרים באירוח מסוג זה כאידיאל החופשה היוקרתית
אירוח כפרי | צילום: אירוח איילת השחר

בתי הארחה בצפון המציעים אירוח כפרי נותרים ריקים בעונת החורף בלי סיבה טובה לכך. החורף הישראלי בצפון הארץ מאפשר חווית אירוח כפרי שמעולם לא הכרתם. 

איך לבחור בית הארחה בצפון לנופש חורפי?

ישנם בתי הארחה רבים בצפון המציעים אירוח כפרי אותנטי באווירה חמימה פיזית ונפשית. עם זאת, לא כל סוג בית הארחה יתאים למזג האוויר הסוער. כדי לבחור בית הארחה בצפון מומלץ להסתכל על כמה פרמטרים חשובים:

  • מיקום – מיקום בית הארחה בצפון הארץ משפיע רבות על בחירתו ועל אחת כמה וכמה בעונת החורף. כאשר גשום בחוץ, אני רוצים לצמצם שיטוטים מחוץ לחדר החם בחיפוש אחריי אטרקציה, מסעדה או מסלול טיולים קצר. נחפש בית הארחה שנמצא קרוב למקומות אליהם אנו רוצים להגיע ונבדוק מראש שהם פתוחים בעונת החורף למבקרים. 
  • סוג מבנה – כאשר אנחנו מתארחים במקום במהלך מזג אוויר סוער ואפילו קצת קר אנו רוצים את הנוחות המירבית שתשמור על בריאותנו וגם תשאיר אותנו בתחושת חופשה חלומית. ישנם סוגים שונים של מבני אירוח. שאלו על הבידוד, חימום, אביזרים בתוך החדר וכל דבר שיכול להפוך את החוויה האידיאלית עבורכם. מבני אבן, עץ ואירוח כפרי בתוך חמאם הם האידיאלי לתקופה זו של השנה. 
  • שירותים – כשקר בחוץ אנחנו רוצים לדעת שיהיה לנו מה לעשות במתחם האירוח גם אם לא נוכל לממש את תוכניותנו. שאלו מה השירותים אותו מקום האירוח מציע. ארוחות, ג'קוזי, סאונה, בריכה מקורה, חדר אורחים, בר מקומי ועוד יכולים לשנות את חווית חופשת החורף שלכם מהקצה לקצה. 

עוד מבחזית החדשות

מה יש לעשות בצפון בחורף?

מה יש לעשות בצפון בחורף היא שאלה שנשאלת לעיתים קרובות. החורף הישראלי הטיפוסי מאפשר להנות מהטבע גם בחורף. בנוסף, יש אטרקציות ייחודיות לתקופה זו של השנה. 

  • חמאם טורקי – הצפון מציע מבני חמאם רבים בהם אפשר לבלות יום שלם ואף ללון במידה ובמקום יש בית אירוח. החמאם הטורקי ידוע כאטרקציית החורף האידיאלית. מבנה האבן המרשים, החום של המבנה ושירותי הספא המגוונים מביאים רבים לבחור במקום זה לנופש מרגיע לשחרור שרירים קפואים וקפוצים. 
  • יקבים – הקרקע בצפון ארצנו והאקלים אידיאלים לגידול גפנים. לא משנה לאן תלכו תוכלו למצוא יקב מקומי, לסיים, לשתות יין טוב ואולי אף יין חם ולאכול מתוצרת המקום. 
  • סיור מפלים – אין כמו לראות את המפלים בחורף. מקורות המים שוצפים וגועשים מביאים מטיילים רבים להנות מהיופי. אחד המפלים הפופולארים ביותר בתקופה זו של השנה הוא הבניאס.   
  • מעיינות חמים – צפון הארץ שופעת במעיינות חמים אשר נקווים מעומק האדמה ושומרים על טמפרטורה אחידה כל ימות השנה.מעיינות חמים הם אופצייה נפלאה לברוח מהקור בחוץ ולהנות מפעילות מרגיעה במים.  בין המעיינות החמים תוכלו למצוא את חמת גדר, עין ג'ונס, מאגר עורבים, מאגר בנטל וחמת טבריה. 
  • סיור באתרי רשות הטבע והגנים – אתרים רבים של רשות הטבע והגנים פתוחים למבקרים גם באמצע המבול, ולעיתים אף מומלץ להגיע אליהם בזמן זה. במקומות תראו נוף מרהיב, טבע וסיפורים מעשירים על המקום בו תטיילו. 
  • פעילות אקסטרים – בימים היפים של החורף אפשר לעשות פעילות אקסטרים בטבע. טיול רנג'רים, אומגה, טיפוס קירות וטיול בכדור פורח הם רק חלק מפעילויות האקסטרים הרבות שהצפון מציע בתקופה זו של השנה. 

לא חייב מקל, לא חייב תרמיל, בואו לצפון! 

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים