שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » איראן חושפת: האנגר תת קרקעי המשמש כבסיס אווירי | צפו
תיעוד
הבסיס המכונה "עיט 44" הוא אחד הבסיסים האוויריים החשובים ביותר של צבא איראן | החשיפה על רקע המתיחות הגוברת בין טהראן לישראל ולמדינות המערב
איראן חושפת היום את בסיס "עיט 44" | צילום: רשתות - לפי סעיף 27א׳

על רקע המתיחות הגוברת בין איראן לישראל ומדינות המערב, חשפה היום (שלישי) איראן בסיס אווירי תת קרקעי, ראשון מסוגו. על פי כלי תקשורת רשמיים במדינה, הבסיס, המכונה "עיט 44", הוא "אחד הבסיסים האוויריים החשובים ביותר של הצבא, עם מטוסי קרב המצוידים בטילי שיוט ארוכי טווח שנבנה בעומק האדמה".

איראן חושפת היום את בסיס "עיט 44"

על פי סוכנות הידיעות אירנ"א, לבסיס החדש תהיה יכולת לקלוט מטוסי קרב חדשים ולהשתמש בהם בפעילות מבצעית. יצוין, כי חיל האוויר של איראן מיושן וכולל מטוסי קרב מתקופת השאה. כעת חושקת איראן בכלי טיס חדשים מתוצרת רוסיה. כזכור, שתי המדינות הידקו ביניהן את הברית הצבאית בשנה האחרונה, והמערב ואוקראינה מאשימות את רוסיה בשימוש במל"טים מתאבדים מתוצרת איראן.

בתמונות שפרסמו כלי התקשורת הרשמיים באיראן נראים מטוסי קרב בתוך האנגר תת קרקעי, מסוג בסיסי הטילים התת קרקעיים שחשפה איראן בשנים האחרונות. רבים מהמתקנים הרגישים של הרפובליקה האסלאמית טמונים בעומק האדמה או בין ההרים כדי להקשות על תקיפה אפשרית.

איראן חושפת היום את בסיס "עיט 44" | צילום: רשתות – לפי סעיף 27א׳

באחת התמונות שפורסמו מהבסיס נראים מנהיגי הצבא ומשמרות המהפכה, כשהם חולפים על שלט שעליו נכתב בפרסית ובאנגלית אזהרה של המנהיג העליון עלי חמינאי: "התגובה שלנו לכל פעולה מרושעת נגד האומה האיראנית תהיה חמורה וקשה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים