שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » איפה הגבול? עשרות מפגינים מחוץ לבתי הטייסים "אל תטיסו את המושחת לרומא"
כתובותיהם של טייסי אל על שיטיסו מחר את רה"מ לאיטליה, הופצו ברשת ומפגינים הגיעו למחות מול בתיהם בתל אביב וברמת השרון "אל תתנכרו לחבריכם הטייסים"
מטוס אל על | צילום: Rebius, שאטרסטוק

בניסיון להקשות על נתניהו להמריא מחר לאיטליה, הופצו הערב (רביעי) ברשתות חברתיות כתובותיהם של הטייסים שצפויים להטיס מחר את ראש הממשלה ורעייתו לאיטליה. עשרות בני אדם הגיעו להפגין מחוץ לביתם של טייסי אל על בתל אביב וברמת השרון וביקשו מהם שלא להטיס מחר את ראש הממשלה.

בתל אביב הפגינו עשרות בני אדם מחוץ לביתו של הקברניט. ברמת השרון הגיעו כ-40 מפגינים עם מגפון ורמקול עוצמתי שהציבו מחוץ לביתו של הטייס, וקראו: "רוב טייסי אל על מבינים לאן ייקח אותנו המושחת, הוא רוצה לעשות פה דיקטטורה, לבטל את בית המשפט ולבטל את המשפט שלו על מנת שלא יגיע לכלא".

"נתניהו לא שולט בכלום", קראו המפגינים, "יריב לוין, בן גביר, סמוטריץ' ורוטמן הם קובעים מה קורה פה. צריך להילחם בדבר הזה בכל הכוח. הטסת המושחת לרומא היא חלק מהשחיתות. המושחת הולך לבלות על חשבוננו ברומא ולקחת 60 חדרים בבית מלון יוקרה, כל זה על חשבוננו".

עוד מבחזית החדשות

המפגינים ניסו לשכנע את הקברניט להצטרף לעמיתיו שסירבו להטיס את נתניהו: "יש לך חברים טייסים שהודיעו שלא יטיסו את רה"מ לרומא, אתה מתנכר לחברים האלה! אתה זה שיאפשר לראש הממשלה המושחת הזה לטוס לרומא ויבלה על חשבון כולנו. זה לא תקין ואתה יודע טוב מאוד שזה לא תקין. אל תתנכר לחברייך הטייסים שהודיעו שלא יטיסו את המושחת לרומא! אנחנו שוב מבקשים, במקום לעשות רעש לכל השכנים, רד אלינו ודבר איתנו".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. זה לא יעזור להם. אבל צריך לשים לב לשיטה, והוא קודם כל להצגת מיצג שווא כאילו כל טייסי אל על לא מוכנים להטיס את ראש ממשלת ישראל לרומה בגלל הריפורמה. הרי כל אלו שהצביעו לממשלה ידעו עליו לפני הבחירות, לפי זה כל חברי אל על שסירבו להטיס את ראש ממשלת ישראל הם שמאלנים, דבר שקשה להאמין בעליל ובטוח הסיבות הן אחרות לגמרי וגם שוב פעם השקר שנתניהו מקדם הריפורמה דבר שאינו עושה כלל, הוא כדי להינצל ממשפטו דבר שהוא שקר בעליל אבל מצאו הזדמנות לחזור עליו, והעיקר הוא לזרוע טרור בכל מי שלא יכנע לתכתיבים שלהם

    ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים