שיתוף
תגובות
חדשות » אין גבול לרוע: כוחות צה״ל הרסו פיצרייה בחווארה שביזתה את ניצולת השואה שנחטפה לעזה
החטא ועונשו - תיעוד
הכוחות הגיעו למקום בעקבות תמונה שהופצה בדף הפיצרייה ברשתות החברתיות, ובה נראתה הקשישה לצד תמונה של פיצה מסמנת ״וי״ כחלק מ"פרסומת"
הרס הפיצריה בחווארה | צילום: רשתות לפי סעיף 27א׳

כוחות צה"ל הרסו הלילה (חמישי) פיצרייה בחווארה, לאחר שביזתה קשישה יהודיה שנחטפה לעזה על ידי חמאס. בתמונה שהופצה ברשתות החברתיות, נראית הקשישה מופיעה על "פרסומת" של הפיצרייה באופן נלעג. בעקבות הפרסום המקומם, הגיעו כמה ישראלים תושבי יו"ש לפיצרייה וקראו לצה"ל להרוס אותה מיד. זמן קצר לאחר מכן הגיעו הכוחות למקום ודחפור של צה"ל החל בהריסות. ראש הממשלה בנימין נתניהו היה מעורב באירוע בכל העת. בעל הפיצרייה נעצר.

הרס הפיצרייה בחווארה | צילום: רשתות לפי סעיף 27א׳

לאחר שהמקום נהרס, פרסמה הפיצרייה הודעת התנצלות בעברית: "שלום רב, אנחנו מצטערים מאוד על התמונה שעלתה. היא כמובן לא עלתה על דעתנו, מישהו ניסה לפגוע בנו. אנחנו נגד פגיעה באנשים ונשים ורק רוצים להתפרנס בכבוד ולחיות בשלום עם כולם. אנחנו מאוד מצטערים בפני בני המשפחה שנפגעה ושאר האנשים שנפגעו".

עוד מבחזית החדשות

שעתיים לאחר שראש מועצת שומרון יוסי דגן קרא להרוס את הפיצריה בחווארה שפרסמה את עצמה תוך ביזוי קשישה שנחטפה לעזה, אטם צה"ל את הפיצריה בטונות של חול – על כל תכולתה. יוסי דגן הגיע למקום עם קציני חטיבת שומרון לעקוב אחר ביצוע האטימה ובירך: "מי שעושה דבר כזה הוא ברברי – נאצי וחלאה, והוא ישלם את המחיר. מדינת ישראל מרימה הראש – מה שהיה לא יהיה יותר!"

מיד לאחר הפרסום המזעזע על הפיצריה בחווארה שלעגה בפרסומת שלה בפייסבוק לקשישה שנחטפה לעוטף עזה. פנה ראש מועצת שומרון לאלוף הפיקוד יהודה פוקס ומח"ט אלז"מ שומרון שמעון סיסו – בדרישה להרוס במידי את הפיצריה של הנאצי הזה. אלוף הפיקוד והמח"ט נרתמו לכך , בגיבוי ראש הממשלה ושר הביטחון,

ראש מועצת שומרון הגיע למקום בשעות הלילה יחד עם מפקדי החטיבה, כדי לעקוב אחר ביצוע האיטום. הוא הדגיש את חשיבות הפעולה המהירה והחד משמעית: "אני מברך את אלוף פיקוד מרכז, את מח"ט שומרון ואת הגיבוי מראש הממשלה ושר הביטחון. על אמירה ברורה כלפי הנאצי, החלאה, המחבל שפרסם את הפיצה שלו – תוך שהוא לועג לניצולת שואה שנחטפה לעזה. כמו ברברי-נאצי מכפר המרצחים חווארה.

כפי שניתן לראות בתיעוד, כוחות רבים של צה"ל הגיעו לפיצרייה והחלו לפעול במקום עד להרס מוחלט של הפיצרייה. גורמים בממשלה מסרו לאחר הפעולה, כי זהו מסר מרתיע לתומכי חמאס ביו"ש.

הקשישה, ניצולת שואה, נחטפה בידי חמאס בשבת במתקפת הפתע על יישובי העוטף. בתיעודים רבים שהופצו ברשתות החברתיות, היא נראתה נוסעת על קולנועית עם מחבלים לתוך רצועת עזה – ועד כה לא ידוע מה מצבה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים