שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » אין גבול למחאה: מערכת הבריאות תושבת הבוקר
"הטוב שברופאים"
במחאה על החקיקה, הרופאים ישבתו הבוקר בין השעות 10:30-08:30 ויעניקו שירותי חירום בלבד | בהסתדרות הרפואית מאיימים "אם לא תהיה ברירה, נשבות ללא הגבלת זמן"
יו"ר ההסתדרות, פרופ' ציון חגי | צילום: ההסתדרות הרפואית

ההסתדרות הרפואית החליטה שמערכת הבריאות תשבות הבוקר (רביעי) במחאה על קידום החקיקה לביטול עילת הסבירות. במהלך השביתה, שתימשך בשעות 10:30-08:30, יעבדו הרופאים במתכונת חירום והשירותים הלא דחופים יידחו לשעה מאוחרת יותר. הטיפולים שנקבעו לשעות אלו יידחו להמשך היום.

לדברי הסתדרות הרופאים, השביתה נועדה להזהיר את הקואליציה לקראת הצעדים שהיא מתכננת. במידה והחקיקה תעבור בקריאה שנייה ושלישית, ההסתדרות צפויה להכריז על שביתה מלאה ביום חמישי או ביום ראשון ובמסגרתה יושבתו כל השירותים הרפואיים הלא דחופים. בכיר בהסתדרות הבהיר כי נשקלים צעדים חמורים יותר, כולל השבתת השירותים הרפואיים הלא דחופים ללא הגבלת זמן.

עוד מבחזית החדשות

יו"ר ההסתדרות הרפואית פרופ' ציון חגי הסביר בשבוע שעבר שביטולה של עילת הסבירות יפגע בצורה קשה במערכת הבריאות. לטענתו, החקיקה תפגע בתחומי רפואה רבים, ובהם רפואה מגדרית, בריאות הציבור ואשפוז כפוי.

מנגד, יו"ר ועדת הבריאות של הכנסת, ח"כ אוריאל בוסו, איים כי יטיל סנקציות על הרופאים שישבתו. "לא ייתכן שתרכבו ותנהלו את המחאה על גבם של אזרחי ישראל בדגש על המוחלשים. כיו"ר ועדת הבריאות אני מודיע – מי שישחק פוליטיקה ברפואה הציבורית ובמטופלים הזקוקים לה, ימצא מולו את כל חברי הוועדה עם הטלת סנקציות ככל שידרשו", אמר בוסו. אליו הצטרפו גם מאות רופאים שחתמו על מכתב הקורא לחגי לחזור בו מהשביתה.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. בחיית המחדש ניראה לכם שיש שביתה כללית פייק אחד גדול אשתי אחות ולא עודכנה לגביי שביתה לא לתת להם במה לשקרנים הכל פייק ניווז רוב הרופאים ימניים בעד הרפורמה רוב העם בעד הרפורמה. חבורה קטנה שמונה אפילו כמה אלפים זה קומץ קטן ליד הימין הכללי והם גורמים לדמיין כאילו כל העם בהפגנה נגד וכל הרופאים בשביתה וכל הטייסים משתמטים יודעים להרבב לנו את השכל יפה מאוד לא להאמין הכל פייק אחד גדול

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים