שיתוף
תגובות
חדשות » אין גבול לחוצפה: משאית שנקלעה לתאונה קטלנית נבזזה על ידי אזרחים
המשטרה פתחה בחקירה בעקבות תיעודים של אזרחים גונבים סחורה ממשאית בזירת תאונה שבה נהרג גבר כבן 40 | נהג המשאית: "זאת בושה, חוויה הכי לא נעימה שיכולה להיות"
אזרחים בוזזים ארגזי חטיפים מהמשאית | צילום: רשתות

נהג משאית כבן 40 נהרג הבוקר (חמישי) בתאונת דרכים בין 4 משאיות בכביש 6 סמוך למחלף קריית גת, נהג נוסף פונה במצב קל. עדי ראיה דיווחו שאנשים בזזו את תכולת אחת המשאיות, והמשטרה פתחה בחקירה.

הנהג שממשאיתו נבזזה הסחורה סיפר ל-N12 "עמדתי בפקק ונהג משאית נכנס בי מאחור, אחר כך התבשרתי שהוא נהרג בתאונה ואני משתתף בצער המשפחה". "הייתי בכלל באמבולנס כשלקחו את הסחורה מהמשאית שלי, בכלל לא ראיתי, וזה בושה מה שהם עשו", אמר הנהג הנסער. "אני עדיין כולי מסוחרר מבחינה רגשית ממה שקרה".

עוד מבחזית החדשות

עוד אמר הנהג: "זאת בושה, חוויה הכי לא נעימה שיכולה להיות, במקום לבוא ולהושיט יד, לבוא בגישה כזאתי, אנשים באים ובוזזים, זה מה שיש להם בראש. במקום לבוא לתת יד אחד לשני. שנהיה עם מאוחד וביחד. היו שם תכולה של ארגזי מזון, הם לקחו מהמשאית שלי. כל מיני חטיפים ודברים כאלה". "המסר שלי" אמר האיש "שאנשים יחשבו בכיוון חיובי ולא שלילי בפעם הבאה. ויבואו ויושיטו יד ויעזרו"

ברשתות החברתיות הופצו בשעות הבוקר תמונות בהן נראים אנשים, שככל הנראה נתקעו בפקקים הכבדים שנגרמו מהתאונה, לוקחים ארגזי סחורה מאחת המשאיות שנפגעו. "שיא החוצפה, איזה אנשים. המשאית עשתה תאונה והם פשוט בוזזים את כל מה שיש בתוכה", הגיבו גולשים. "הנהגים כאן גונבים קרטונים וסחורה מהמשאית שהרגע עברה תאונה. זו פשוט התנהגות מבישה. אין מילים".

מהמשטרה נמסר כי "בעקבות תיעוד שהגיע לידי המשטרה בו נראים מספר אנשים שלפי החשד ניצלו את התאונה ולקחו סחורה שאינה שייכת להם מאחת המשאיות המעורבות בתאונה, נפתחה חקירה במטרה לאתר את המעורבים".

הצטרפו ועקבו אחר

3 תגובות

  1. הוא שאמרתי, עד לאן ירדנו, אפילו גויים לא היו מתנהגים כך, בושה וכלימה, פשוט מזעזעה.

    1. כן??? אפילו גויים לא ?? אתה בטוח???? תראה את הסרטון יא טמבל. באיזו שפה הם מדברים????

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים