שיתוף
תגובות
חדשות » איכות השלטון? עו"ד אליעד שרגא גבה שכר טרחה מופקע מאישה קשת יום
עוה"ד שמשמש גם כיו"ר התנועה לאיכות השלטון דרש במשרדו הפרטי, שכר טרחה בגובה של מיליון וחצי שקלים מאישה שניהלה תיק ירושה מול אחייניה
עו"ד אליעד שרגא | צילום: פייסבוק

אישה שיוצגה על ידי עו"ד אליעד שרגא, יו"ר התנועה לאיכות השלטון, נדרשה לשלם שכר טרחה מופקע בסך מיליון וחצי שקל במסגרת משפט של סכסוך ירושה נגד אחייניה, במאבק על נכס יקר באזור המרכז. לאישה הגיעו 50% מהנכס, אולם היא טענה כי מאחר שטיפלה באחיה, נכה צה"ל ערירי, הוא הועיד לה את כל הנכס. בעקבות הפרסומים, הודיעה ועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין במחוז תל אביב כי תפתח בבדיקת התיק. שרגא טוען מצידו כי האישה "ניסתה לחמוק מתשלום שכר הטרחה עליו התחייבה בהסכם".

על פי הפרסום ב"כאן", שרגא תבע את הלקוחה בסכום של יותר ממיליון וחצי שקלים. שרגא, כך נטען, נוהג להחתים לקוחות על הסכמים בשכר טרחה גבוה, ונוהג לציין בחוזים כי חילוקי דעות יועברו לבוררות שעליה יחול צו איסור פרסום, ושתתקיים בדלתיים סגורות, כדי למנוע חשיפה של מחלוקות מול הלקוחות.

עוד מבחזית החדשות

הבוררת בתיק, שושי לונדנר, תקפה את שרגא בחריפות. "במהלך הבוררות התחוור קיומו של פער ניכר בין התובע שהינו אחד מבכירי הפרקליטים בישראל לבין הנתבעת שהינה אישה פשוטה וקשת יום, אשר שמה יהבה ואמונה בתובע, הן כפרקליט והן בהיותו איש אמונו של אחיה", כתבה לונדנר, שמתחה ביקורת חריפה על שכר הטרחה המופקע שביקש לגבות עורך הדין. "מדובר בדרישה חריגה לתשלום שכר טרחה חריג. אנחנו על הגבול הדק שבין הסכם חוקי להסכם הנוגד את תקנת הציבור". היא גם ציינה שאילו הנתבעת לא הייתה מודה שחתמה על הסכם כזה, הייתה שוקלת לבטל אותו.

ממשרדו של שרגא נמסר בתגובה לטענות: "מדובר בלקוחה שקיבלה מהמשרד שירותים משפטיים וייצוג משפטי באינספור הליכים, ובמאות שעות עבודה, במשך שש שנים ברציפות, ללא ששילמה אגורה אחת שכר טרחה. לאחר שזכינו בפסק דין שהניב לה מיליוני שקלים – ניסתה לחמוק מתשלום שכר הטרחה עליו התחייבה בהסכם. לא מדובר באישה קשת יום כפי המתואר, אלא אישה שגרה בווילת יוקרה בצפון תל אביב. לא בכדי, הבוררת קיבלה את כל טענות המשרד והכריעה כי עורכי הדין הרבים שפעלו למענה במשך שש שנים זכאים לקבל את שכר הטרחה בעבור עבודתם".

עוד נמסר מטעמו של שרגא כי "בשולי הדברים, תזמון הפרסום אינו מפתיע, לנוכח הקרבה לדיון התקדימי וההיסטורי בבג"ץ בעניין עילת הסבירות אותו מוביל עו"ד אליעד שרגא בכובעו כיו"ר התנועה לאיכות השלטון".

הצטרפו ועקבו אחר

3 תגובות

  1. אדון נכבד,בלי קשר למפעל חיים שלך להעיף את ביבי,אתה פשוט צריך להתבייש. עד לאיפה החזירות מגיעה? יש גבול לסכום שעורך דין גובה,היכן מס הכנסה.אם גבית מאשה אחת סכום כזה,תהיו בטוחים שיש עוד הרבה נופלים בפח. דרוקר לטיפולך,בחחחחח עלק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים