שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » איך מתמודדים עם תקופות לחוצות מבחינה כלכלית?
סדר פיננסי
לחצים פיננסיים יכולים להכביד ולהטריד מאוד, במיוחד אם אתם מתקשים לראות את האור בקצה המנהרה. חשוב לזכור שיש דרכים להתמודד עם תקופות כאלה, להרים את הראש ולפעול
פיננסים | צילום: boonchoke, שאטרסטוק

תדברו עם המלווים שלכם

אם חלק מהבעיה היא הלוואה או הלוואות שאתם מתקשים להחזיר, כדאי לכם לבדוק אפשרות של מחזור הלוואה. המלווים שלכם עשויים להיות מוכנים לבצע שינויים, כמו הארכת תקופת ההלוואה להורדת התשלומים החודשיים, ובחלק מהמקרים משתלם לקחת הלוואה אחת גדולה כדי לשלם כמה חובות אחרים.

תתמקדו בדברים בהם אתם יכולים לשלוט

אתם לא יכולים לשנות את כל מה שגורם לכם להרגיש לחוצים, יש דברים שפשוט לא בשליטתכם. אם תתעכבו על הדברים הללו, זה עלול לגרום לכם תסכול אפילו יותר גדול.

במקום זה, תתמקדו בפעולות אפשריות לשיפור המצב שלך. למשל, אתם יכולים לבחון את תקציב האוכל שלכם, לחפש דרכים לקזז כמה שקלים מהחשבונות שלכם בסופר וכו'. לא רק שזה יעזור לכם לחסוך, אלא שתחושת ההישג אם תצליחו עשויה לעזור בהפחתת הלחצים.

תמצאו דרכים יצירתיות לייצר הכנסה נוספת

לצד ניסיונות להוציא פחות כסף, אתם יכולים לנסות להכניס יותר. כיום, אנחנו חיים בעידן דיגיטלי שמאפשר הקמת אתר אינטרנט בזול ובקלות. באמצעות אתר, תוכלו להציע שירותים, למכור מוצרים שאתם לא צריכים ועוד.

אתם יכולים להשתמש ברשתות החברתיות לאותו הצורך, בתור התחלה, אבל כדי באמת לפתח אפיק הכנסה קבוע, תצטרכו למתג את עצמכם בצורה יותר רצינית.

תשלמו חשבונות חיוניים

אם אתם לא מסוגלים לשלם את כל החשבונות, תתעדפו קודם את החשובים ביותר. מיון החשבונות ותכנון מועדי התשלום משרתים שתי מטרות:

  • הם מנחים אתכם להשקיע מחשבה על הדברים שעליהם את מוציאים כסף, וזה עשוי לעזור לכם לגלות הוצאות עליהן אתם יכולים לוותר.
  • אם תדעו מראש אילו חשבונות תשלמו קודם, תוכלו לפנות לנושים אחרים ולנסות להגיע להסכמות.

שתי התוצאות הללו יעזרו להפחית את החרדה הכלכלית שלכם, ובתקווה יאפשרו לכם לישון טוב יותר.

תעקבו אחר יעדי החיסכון שלכם

לא תוכלו לדעת כמה אתם מתקדמים לעבר המטרות שלכם, ולקראת יציאה מהמצב הכלכלי הלחוץ, אם לא תעקבו אחר ההוצאות, ההכנסות והחיסכון שלכם. אתם מוכרחים לדעת איפה אתם עומדים, מה מצב החובות שלכם ומה עוד נותר לכם לעשות.

אם תראו את ההתקדמות בעיניים שלכם, תהיה לכך השפעה חיובית על מצב הרוח והבריאות שלכם.

בשורה התחתונה

לחץ וחרדה מסיבות פיננסיות הם תופעות שכיחות, וקל להרגיש שכל העולם נגדכם. למרות שזה דורש מעט מאמץ, יש דרכים להימנע ממשברים ולהתכונן לתקופות פחות טובות, בין אם על ידי תכנון תקציב, מעקב, הלוואה חכמה או השקעה טובה.

כמו כן, אתם יכולים להשתמש בכלים אוטומטיים לניהול פיננסי, שיעזרו לכם לקבל החלטות נבונות.


"אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל."

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים