שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » אייל נווה: "רה"מ נסחט בידי חבורה שרוצה כוח בלתי מוגבל"
הפגנה בתל אביב | צילום: אמיר גולדשטיין

אייל נווה, מראשי "אחים לנשק" ומחאת המילואימניקים, התראיין ל-103FM לגבי אישור תוכנית השירות הצבאי של צה"ל, אותה הוא כינה "חוק ההשתמטות".

בפתח הריאיון אמר נווה כי: "זו עוד לבנה בהכנות לדיקטטורה. כוח בלתי מוגבל, עושים הפרדה בין דם לדם, אנו דורשים שוויון בנטל או חלוקה חדשה בנטל. עוד פעם ממשיכים לקרוע את העם ורה"מ נסחט בידי חבורה שרוצה כוח בלתי מוגבל. אין לו ברירה, בכך הם מפרקים את הצבא והופכים אותו לצבא של שכירי חרב. מזל שלנו שהראו לנו את סוף הסדר, עכשיו עוברים לסלמי, ופורסים את כל הדיקטטורה לפרוסות קטנות. אנחנו שרצנו מהר לצבא, ולבשנו מדים, לא מוכנים לשרת דיקטטורה. אנחנו עמוד השדרה של החברה הישראלית".

עוד מבחזית החדשות

עוד אמר נווה: "אנחנו רוצים חלוקה אמיתית בנטל בישראל, יש פה הבדל בין מעמדות ובין אנשים שלא תורמים לחברה לבין אנשים שמוכנים למות ולחרף את נפשם לטובת המדינה. כולנו חייבים לשאת בנטל הזה. אנו קוראים לאחינו החרדים, "בואו תושיטו יד, קחו חלק במאמץ של הקמת המדינה, היא נס ואתם מפרקים את הנס הזה". יש כמה אלפים של חרדים שיכולים להתגייס, אנשים מדהימים שיכולים לעשות חיל. אני בטוח שלא צריך את כל החרדים לצבא. המטרה שלנו היא שלא יהיו חקיקות קטנות אלא שכל אחד יתרום לפי יכולתו לחברה הישראלית".

בסיום הריאיון אמר נווה: "בסוף, הילד שלי ישרת בצבא שלוש שנים ולא יהיה במעגל העבודה באותו זמן. אנחנו נמצאים במצב חדש, החברה הישראלית היא כבר לא שמאל וימין, היא חברה חילונית שאומרת 'אנחנו לא מוכנים לדבר הזה'. יש תרומה שכל אחד צריך לתת, זה לא פייר. זו מלחמת העצמאות השנייה שלנו. אנחנו רואים אימהות שלא יהיו מוכנות לסכן את חיי ילדיהם. המאבק הזה רק ילך ויחריף ואני חושב שהיא תגיע למצב בו לא תהיה ברירה אלא לשמוע את קולנו".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. פעם היה פוליטקאי ומדינאי חכם שקראו לו בינימין נתניהו, היום נותרה ממנו בובה חלולה סחיטה וריקה שמעניין אותה רק עצמה ומשפחתה ותמורת טובתה האישית מוכנה למכור את נשמתה לשטן ולהרוס כל חלקה טובה במדינה ובמרקם החברתי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים