שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » איום על המערב: נחשף מל"ט ריגול סיני – שובר שוויון
הדלפת מסמכי הפנטגון
ב"וושינגטון פוסט" דווח כי על פי הערכות, לסין יהיה בקרוב כלי טיס בלתי מאויש שיסייע לו לאתר ספינות מלחמה אמריקאיות סביב טייוואן ובסיסים צבאיים באזור
מל"ט אילוסטרציה | צילום: ויקיפדיה

ה"וושינגטון פוסט" דיווח כי ממסמך סודי של צבא ארצות הברית שדלף ממסמכי הפנטגון, עולה כי לסין יהיה ככל הנראה בקרוב מטוס ללא טייס (מל"ט) ריגול בגובה רב, שיטוס במהירות של לפחות פי שלושה ממהירות הקול. על פי הערכה פיתוח זה יחזק באופן דרמטי את יכולתה של סין לנהל פעולות מעקב.

המסמך של הסוכנות הלאומית לגיאו-מרחבי-ביון מראה שהצבא הסיני ביצע התקדמות טכנולוגית שעשויה לסייע לו לאתר ספינות מלחמה אמריקאיות סביב טייוואן ובסיסים צבאיים באזור.

עוד מבחזית החדשות

במסמך ניתן לראות צילומי לוויין מתאריך ה-9 באוגוסט 2022, המציגים שני מל"טים מונעי רקטות WZ-8 בבסיס אווירי במזרח סין, כ-350 מייל משנגחאי. המל"טים מהווים מערכת מעקב חדשנית שתסייע לסין לאסוף נתוני מיפוי בזמן אמת כדי לבצע תקיפות באמצעות טילים.

המסמך הגיע לידי ה"וושינגטון פוסט" במסגרת הדלפת הענק של המסמכים הרגישים מהפנטגון בארצות הברית החודש. מסמכים אחרים שהודלפו מפרטים מספר גילויים על ריגול מדורני בצבא סין, כולל מידע מודיעיני שחשף את קיומם של בלוני ריגול סיניים נוספים והערכות שלפיהם טייוואן לא ערוכה למנוע תקיפה סינית אווירית.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים