שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » אחיו של החייל החטוף אורון שאול: הפוליטיקאים משקרים לציבור
לאור דבריו של רה"מ ביום הזיכרון כי "נשיב את בנינו הדר, אורון, אברה והישאם", אמר אופק שאול: "אני והמשפחה שלי מרגישים שלא עושים כלום"
אורון שאול ז"ל | צילום: דף פייסבוק - מחזירים את אורון

אופק שאול, אחיו של החייל אורון שאול שגופתו מוחזקת ברצועת עזה מאז מבצע צוק איתן, התראיין הבוקר ל-ynet והתייחס לניסיונות להשבת גופת אחיו, ואמר כי "הזדמנויות צריך לנצל. היו לנו הרבה הזדמנויות בעבר והמדינה, הממשלה, פשוט ויתרו עליהן כי זה הכי קל". הדברים נאמרו על רקע נאומו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בבית העלמין בהר הרצל, במהלך יום הזיכרון, שבו אמר: "יחד נעמוד כאחים ונשיב את בנינו – הדר, אורון, אברה והישאם".

לדברי אופק שאול "אולי פחדו מהד ציבורי, לא יודע ממה פחדו. אבל אני יודע משיחות אישיות עם אנשים בכירים בממשלה ובביטחון שאין פה סיכון ביטחוני, אבל הם מעבירים לציבור דבר אחר. אומרים להם שעסקה כזו או אחרת יכולה לפגוע בביטחון. זה לא נכון, זה לא נכון. במשך תשע השנים האלו השתחררו כמה מאות של אסירים מבתי הכלא הישראליים ולא מדברים על זה".

עוד מבחזית החדשות

עוד אמר שאול כי "אבל ביום שישחררו את אחי, את הדר, את אברה ואת הישאם, ידברו על זה כנראה, והממשלה תפחד מההד הציבורי הזה. תגידו את האמת, עד היום אתם משחררים את האסירים האלה כל הזמן, אז בשביל אח שלי זה לא מספיק טוב? בשביל הדר לא מספיק טוב? בשביל האזרחים אברה והישאם לא מספיק טוב? אין לי מה להגיד".

"ראש הממשלה הנוכחי הוא ראש הממשלה שגם היה במבצע צוק איתן והיה המון שנים בתפקיד, ועכשיו הוא חזר לתפקידו. אני לא חושב שאפשר לומר על מישהו שהוא עושה מספיק, אף אחד לא עושה מספיק. הם יבואו לאולפנים והם יגידו שהם עושים הכל בדרכים נסתרות ובדרכים גלויות, אני מכיר את כל המשפטים האלה, כולנו מכירים את זה. אבל בפועל מה קורה? אתם חושבים שמעדכנים אותנו יותר מידי בפגישות? אומרים לנו גם בכלליות.

"אנחנו לא באמת יודעים מה קורה שם. אני מרגיש, המשפחה שלי מרגישה, כמו כל הציבור בישראל, שלא עושים כלום. זה הכל פשוט כדי שישמעו את הפוליטיקאים ואת שרי הביטחון ואת כל מי שמתעסק בעניין שיחשבו שהם עושים, אבל הם לא עושים. אי אפשר לומר שהם עושים אם תשע שנים אני מחכה לאח שלי".

לשאלת המראיין מתי בפעם האחרונה מישהו מהממשלה שוחח איתם, השיב שאול: "הייתה לנו פגישה לפני כחודש לדעתי עם ראש הממשלה, פגישה שלא נאמר לנו בה איזה משהו חדש. לא התרשמתי אבל גם לא התרשמתי בעבר. זה דברים שלא משתנים. אי אפשר להבטיח כל הזמן ובסוף כלום לא קורה. אומרים לנו שאלה דברים שקשה לבצע אותם והצד השני הוא שמקשה. בואו, גם הצד שלנו לא מקל בעניין. שלחתם חיילים למלחמה? האחריות שלכם להחזיר אותם. אי אפשר לברוח מזה, אי אפשר לברוח מהאחריות. אתם מנהיגים, תחזירו אותם. צריך פשוט להחזיר את החיילים, להחזיר את האזרחים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים