שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » אחד ממובילי הפגנות המחאה זומן לחקירה באזהרה במשטרה
המשטרה זימנה לחקירה, את רועי נוימן ממובילי המחאה, בעקבות ציוץ שפרסם בטוויטר שלו נגד הפרש שהכה מפגינה בתל אביב | "אחרי שיצא מהכלא, נרדוף אותו שנים ארוכות"
הפגנה בתל אביב | צילום: אמיר גולדשטיין

המשטרה זימנה היום (שני) לחקירה את רועי נוימן, אחד ממובילי המחאה נגד הרפורמה המשפטית, בחשד לאיומים והעלבת עובד ציבור. נוימן פרסם ציוץ בטוויטר ובו תקף בחריפות את הכאתה של מפגינה על ידי פרש משטרתי.

בציוץ כתב נוימן: "מדובר בחקירה שהיא פוליטית נטו. אני לא אדבר על מה שהיה שם כרגע. הדבר הכי חשוב הוא שתדעו שביום שבת כולנו בקפלן – נלחמים נגד הדיקטטורה".

עוד מבחזית החדשות

עוד כתב נוימן "אנחנו נדאג לא רק שהשוטר הזה יעמוד לדין, אלא שיישב שנים ארוכות מאוד בכלא. אחרי שייצא מהכלא, נרדוף אותו שנים ארוכות. תזכרו את זה מה שקרה היום לא ייסלח, לא יישכח". עוד הוסיף: "ארורים מי שינסו לפגוע במחאה הדמוקרטית שלנו, ארורים, עכשיו ולכל חייהם".

נוימן התייצב בתחנת מחוז תל אביב בשעות הצהריים, מלווה בעורכת הדין גבי לסקי. לסקי אמרה בכניסה לתחנת המשטרה כי: "במקום להיאבק בטרור, ולטפל באלימות ובהסתה המופנות מדי יום נגד מפגינים, במשטרה נטפלים למי שמנהלים מאבק דמוקרטי לא אלים".

עוד הוסיפה עורכת הדין: "זו חקירה פוליטית שנועדה לסתום פיות ולהלך אימים על מי שמשמיע ביקורת נגד השלטון ומתנגד לדיקטטורה. אלה פרקטיקות הלקוחות מדיקטטורות על מלא וכך תיראה המדינה אם ההפיכה המשטרית תעבור".

בעקבות זימונו של נוימן לחקירה, החלו לקרוא בקבוצות המחאה ברשתות החברתיות ובווטסאפ להגיע להפגין מול מטה מחוז תל אביב בשעת הגעתו של נוימן לחקירה. "זה נסיון השתקה של דוברי המחאה, ולא נתפלא אם בהמשך נגלה שמדובר בלחץ פוליטי על המשטרה מצד הנאשם או תומך הטרור המורשע שר הפיתות והאי ביטחון לאומי בן גביר".

עוד כתבו המוחים "להגיע כל מי שיכול עם דגלים ומגאפונים להפגין, להזדהות ולומר למשטרה ולממשלת הנאשם שלא נסכים לחקירות משטרה פוליטיות שמטרתן הפחדה והשתקה של המחאה. בדיקטטורה המשטרה תפקידה לשמור על השלטון מפני האזרחים, האם משטרת תל אביב מנסה להפחיד את מובילי המחאה?".

ח"כ נעמה לזימי (העבודה) מסרה בתגובה כי: "חקירה של מארגני מחאות פוליטיות היא רדיפה פוליטית על ידי משטרה פוליטית. זה סימן רע מאוד למדינה שמשנה את פניה, שרודפת את אוהביה ומהלכת אימים על אזרחיה". היא הוסיפה כי "זה לא ימין על מלא, זה פשיזם על מלא".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים