שיתוף
תגובות
חדשות » אותר הרכב ששימש את המחבלים שרצחו את שתי האחיות בבקעה
שר הביטחון ביקר ביום בצפון השומרון ואמר: "כל מי שיבצע, ולו את הפעולה הקטנה ביותר, אנחנו נבוא איתו חשבון ונביא אותו לדין״
זירת הפיגוע בבקעת הירדן | צילום: דוברות כב"ה

התקשורת הפלסטינית דיווחה היום (ראשון) כי הרכב ששימש את המחבלים שביצעו את פיגוע הירי בכביש הבקעה ביום שישי האחרון אותר. מספר שעות לפני כן, ביקר שר הביטחון יואב גלנט בצפון השומרון ואמר: "הגעתי הערב לצפון השומרון כדי לעקוב מקרוב אחר המאמצים שעושים כוחות צה״ל בלחימה בטרור. כוחות הביטחון עמלים בוקר ולילה על מנת להקנות ביטחון לאזרחי ישראל".

עוד הוסיף גלנט כי ״אם יש מישהו מהמחבלים שחושב שבתקופת החגים הוא יחמוק מידו הארוכה של צה״ל, הוא טועה. כל מי שיבצע, ולו את הפעולה הקטנה ביותר, אנחנו נבוא איתו חשבון ונביא אותו לדין״.

גורמי צבא אישרו הערב את הדיווחים ברשתות הפלסטיניות ולפיהם כוחות הביטחון הפלסטיניים איתרו בשכם את הרכב שבו נסעו המחבלים שביצעו את הפיגוע בבקעת הירדן בשישי האחרון. בפיגוע נרצחו האחיות רינה ומאיה די בנות ה-16 ו-20, ואימן נפצעה אנושות. לפי הדיווח הרכב הוחרם על ידי הכוחות הפלסטיניים. במערכת הביטחון בדקו את הדיווח על מנת לדלות פרטים שיסייעו במצוד אחר המחבלים. במקביל, נבדק חשד שחוליית המחבלים נמלטה לצפון השומרון והמצוד הורחב לאזורים נוספים ביהודה ושומרון.

על פי הערכות, המחבלים קיבלו סיוע מסייענים בבריחה ובמקום המסתור. גורם ביטחוני אמר כי "המחבלים לא יכולים להסתתר ולהיעלם בלי קבלת סיוע. זה עניין של זמן עד שנניח עליהם את הידיים. צה"ל ושב"כ מפעילים מאמצים של 24/7 כדי לסגור מעגל. הם בסוף יעשו טעות ואנחנו נגלה אותה".

עוד מבחזית החדשות

שר הביטחון התייחס לסגר שהוטל על יהודה ושומרון ואמר: ״הטלנו סגר על יהודה ושומרון, שימשך עד אחרי חג פסח, על מנת להבטיח שאזרחי ישראל יוכלו לעבור את החג בשלום״. המשטרה והשב"כ ממשיכים במצוד אחר המחבל שביצע את הפיגוע בבקעת הירדן שבו נרצחו שתי האחיות.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים