שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » אושר חוק החשמל הכשר: "לטובת כלל הציבור בישראל"
ח"כ יעקב אשר: "החלטה מבורכת שמסמלת כיצד ניתן לייצר שיתוף פעולה יעיל שיתרום גם למשק החשמל, גם לאיכות הסביבה וגם לצרכנים שומרי השבת"
שר האנרגיה, ישראל כץ | צילום: דני שם טוב - דוברות הכנסת

הכנסת אישרה היום (ראשון) את השלב הראשון ב"תוכנית הלאומית לאגירת אנרגיה במרחב האורבני" המוכרת לציבור הרחב בשם "החשמל הכשר".

בהודעת משרד האנרגיה נכתב כי התוכנית הינה "חלק ממדיניות אגירה לאומית רחבה שמקדם השר ישראל כץ בימים אלו, שתאיץ את הקמת מתקני ייצור חשמל ואגירת אנרגיה בערים, ותחברם לרשת החלוקה הציבורית באזורים אורבנים צפופים, לטובת כלל הציבור בישראל".

עוד מבחזית החדשות

ח"כ יעקב אשר אמר בתגובה על ההחלטה: "החלטה מבורכת שמסמלת כיצד ניתן לייצר שיתוף פעולה יעיל שיתרום גם למשק החשמל, גם לאיכות הסביבה וגם לצרכנים שומרי השבת. מזה שנים רבות שחבריי ואני מסיעת דגל התורה פועלים לקדם את המתווה צעד אחר צעד, מול משרדי הממשלה ובוועדות הכנסת, כשהדרישה באה לידי ביטוי גם בהסכם הקואליציוני הנוכחי".

"מברך את יו"ר דגל התורה הרב משה גפני על שהביא לידי גמר את אישור ההחלטה, ואת השר ישראל כץ ומנכ"ל חברת החשמל מאיר שפיגלר על עבודה עניינית על החלטת הממשלה ללא מורא".

לעומת זאת, בסביבת ראש הממשלה אמרו כי השם של התוכנית "חשמל כשר", הוא מקור ההתנגדות, כאשר למעשה מדובר בנכס אסטרטגי למדינה, שנועד לא רק לספק את החשמל לחרדים שלא רוצים להשתמש בחשמל שהופק בשבת, אלא לכלל האוכלוסיות. הפיילוט לא יהיה רק באזורים שבהם מתגוררת האוכלוסייה החרדית. זה יפתור את השימוש בגנרטורים המזהמים ובניגוד למה שאומרים זה לא ייקר בשקל אחד את התעריף לכלל הציבור. מדובר בעלות חד פעמית, שבטווח הארוך תביא לחסכון לכלל הציבור".

הצטרפו ועקבו אחר

3 תגובות

  1. הכל בלוף ואתנן פוליטי לחרדים. זהו חשמל לא מחוייב המציאות ויקר מאוד ליצור.
    כץ המשוקץ מלקק לחרדים בפקודת נתניהו.

  2. ישראל כץ הוא עבד שקט של העבריין ביבי. מה הוא חושב שכולן טיפשים? מי צריך חשמל כשר??
    איפה יש דבר כזה בעולם.
    שישראל כץ ימשיך ללקק לביבי בת….
    זה יעזור לו להמשיך להיות כלומניק שלא עושה מאומה לטובת ישראל.

  3. במקום לשגע את תושבי מדינת ישראל ולמכור לו לוקשים עדיף להעביר את התקציבים לעמותות שמסייעות לאנשים עם מוגבלויות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים