שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » אהרון ברק באמירה מפתיעה: "צריך להתחשב בחלקים בעם שבעד הרפורמה"
נשיא בית המשפט העליון לשעבר טען בנאום שנשא היום כי יש להתחשב בתומכי הרפורמה, למרות שתקף את כוונת ראש הממשלה להמשיך בחקיקה
נשיא בית המשפט העליון לשעבר אהרן ברק | צילום: קובי קלמנוביץ - wikipedia

נשיא בית המשפט העליון לשעבר, השופט אהרון ברק, השתתף היום (ראשון) בכנס באוניברסיטת רייכמן והתבטא בצורה מפתיעה לגבי הרפורמה במערכת המשפט. לדברי ברק "אני חושב שצריך להתחשב בחלקים בעם שבעד הרפורמה".

יחד עם זאת הוא תקף את כוונת ראש הממשלה לחדש את חקיקת חלק מחוקי הרפורמה. "העם מהווה היום את חומת המגן שמפרידה בנינו לבין הדיקטטורה".

עוד מבחזית החדשות

דבריו של ברק נאמרו על רקע דברי ראש הממשלה היום בישיבת הממשלה, שאמר כי "בשבוע שעבר הוכח כי גנץ ולפיד שיחקו משחק. זה היה מצג שווא של כביכול הידברות. נתנו חודש ועוד חודש ועוד, הנציגים שלהם לא הסכימו להבנה המינימלית ביותר".

עוד אמר ראש הממשלה "הכוונה הייתה למרוח זמן, למסמס כל תיקון. בשעה שרוב גדול בציבור מבין היום כי צריכים לעשות תיקונים במערכת המשפט. לכן השבוע אנו נתכנס, נתחיל השבוע את הצעדים המעשיים נעשה אותם באופן מדוד ואחראי, אבל בהתאם למנדט שקיבלנו, נעשה תיקונים במערכת המשפט".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. תודה רבה, באמת תודה רבה שכבודו ירום הודו מאפשר להתחשב ברוב העם היושב בציון, ומה לעשות מחזיק בדעות הפוכות מהגורם בצורך לרפורמה המשפטית. מה לעשות אדון ברק לצערך קול מרוקאי בבחירות שווה לקול שופט בגץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים