שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » אהוד ברק לתקשורת האמריקאית: "אנחנו בדרך למרי אזרחי, חלק מהאנשים יאבדו את חייהם"
נסתרה בינתו
ראש הממשלה לשעבר אמר בריאיון לתקשורת האמריקאית כי המשך חקיקת הרפורמה המשפטית תגרום ל"מרי אזרחי לא אלים" וכי "חלק מהאנשים יאבדו את חייהם בדרך"
אהוד ברק

ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק טען כי ההפגנות נגד הרפורמה המשפטית שמובילה הממשלה יסתיימו באובדן חיי אדם. בראיון לרשת CBS האמריקאית אמר ברק כי המחאה תגבה חיים של אנשים: "אנחנו בדרך למרי אזרחי לא אלים. נחסום את הניסיון שלהם, נגן על ישראל כדמוקרטיה וננצח את הקרב הזה. זה אולי ייקח זמן, יהיו עליות ומורדות וחלק מהאנשים יאבדו את חייהם בדרך, אבל נביא לזה סוף לא משנה מה המחיר".

עוד אמר ברק כי: "הממשלה של נתניהו לא לגיטימית. הוא נואש ומבודד, נמצא מחוץ לפוקוס ולא מאוזן. הממשלה לא חוקית. החברים בה מנסים לשנות את השיטה". לדבריו, "הממשלה בישראל מוגבלת ולא יכולה לפגוע בזכויות של מיעוטים ונשים והם מנסים לשנות את זה. לא ניתן לזה לקרות".

עוד מבחזית החדשות

עוד אמר כי "בניגוד לכל האזהרות, אני בטוח שלא תהיה מלחמת אזרחים. לנתניהו אין חיילים ואין לו רצון או יכולות לעשות את זה. המהפכה המשפטית תהרוס את הדמוקרטיה הישראלית. לא נהפוך לדיקטטורה דה-פקטו, אנחנו לא הולכים לתת לזה לקרות. אנחנו מגנים על הדמוקרטיה".

בריאיון השווה ברק את השרים איתמר בן גביר ובצלאל סמוטריץ' ל-Proud Boys, ארגון ימני קיצוני ונאו-פשיסטי שהוגדר כארגון טרור ואמר: "נתניהו לקח את "הנערים הגאים" והפך אותם למנהיגים, אחד לשר האוצר ואחד לשר לביטחון לאומי".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. הוא צריך להיכנס לכלא וצריך להחרים לו את כל הממון שיש לו הוא משתמש בהכל כנגד המדינה אני רואה בו בוגד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים