שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » אהוד ברק: "הממשלה חוקית, אבל לא לגיטימית – מרי אזרחי זה חובה"
ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק אמר הערב בריאיון: "הממשלה הזו חוקית אבל בלתי לגיטימית בעליל" | "אנחנו חוזים פה בהפיכה משטרית. זה התנקשות בהכרזת העצמאות"
ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק | צילום: דמוקרט TV

ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק התראיין הערב (מוצאי שבת) בריאיון ל"פגוש את העיתונות" ותקף את הממשלה בראשות נתניהו. לדעת ברק, מרי אזרחי הוא חובה "כאשר משתבשת דעתה של הממשלה".

לדברי ברק "הממשלה הזו חוקית אבל בלתי לגיטימית בעליל בגלל התוכנית שלה לרסק את הדמוקרטיה הישראלית". "אנחנו חוזים פה בהפיכה משטרית. זה התנקשות בהכרזת העצמאות, ודמוקרטיה חייבת להתגונן. העם לא הכריע נגד עמדתי. אני לא רוצה להיכנס לוויכוח מהו רצון העם".

עוד מבחזית החדשות

עוד הוסיף ברק: "אף אחד לא דיבר על המהפכה במערכת הבחירות. אני מכיר בוחרים של נתניהו, הם לא התכוונו לדבר הזה. אף אחד לא התכוון לשינוי בחוק היועמ"שים. אני לא חושב שצריך מפקד באירוע הזה, במהפכת הנגד לא צריך מפקד, זה צומח מלמטה. לקראת הסוף יימצא מי ינהיג אותה".

לטענת ברק "בלתי לגיטימי בעליל זה להתנקש בהכרזת העצמאות. זה לא זכותו של כל אזרח, זו חובתו של כל אזרח לבוא ולהיאבק על ביטחונה של הממשלה ועל הזכויות ועל הכבוד של בני אדם על ביטחונה, עתידה של המדינה ועל השוויון ועל החירות. מרי אזרחי זה דבר חשוב מאוד וזה אומר חסימת כבישים, מרי אזרחי זה חובה של אזרחים כאשר משתבשת דעתה של הממשלה".

הצטרפו ועקבו אחר

6 תגובות

  1. כשאין תורה מגילת העצמאות הופכת להיות חזות הכל ולכן האיום הכי גדול הוא שבסוף ח"ו יקלו קצת בדברי מגילת העצמאות. אפשר ללמוד מהם כמה צריכים לעשות משמרת לתורה.

  2. מה זה "לא רוצה להכנס לויכוח מהו רצון העם"??
    זה בדיוק הויכוח!!!

    ומה שמותם של אלו שאתה "מכיר" שהם בחורי נתניהו ו "לא התכוונו" לכל המהלך המבורך הזה?
    אולי תמציאו אותם? כשם שלפיד חיפש את אחד מאנשיו לחרדי…

  3. תיראו מי בראש המפגינים
    כל החבורה מואשמת בבית הדין בהאג
    חלמיים עים מנהיגים חכמי חלם

  4. משיגינער אמיתי , ראש ממשלה לוזר שהודח בבושת פנים מעיז לדבר על מרי אזרחי. העם אמר את דברו גם כשנבחרת ואחכ הדיח אותך , לך מפה ותעשה מרי באוגנדה אשטיק גוילעם !!! . כשלפיד ובנט גנבו את הכרעת העם וביצעו פה הפיכה בכל פינה בחסות היועמשית והתשקורת, מי יגלה עפר מעיניו של אדיר זיק המיתולוגי על השמאל הבולשביקי וחבר המריעים המושחתים
    נמאסתם !!! עופו מפה

  5. לא יודעת מה עם אהוד ברק אבל אני למדתי ליבה.
    כלל פשוט במתמטיקה:
    כאשר x=y וגם x=z
    אז בהכרח: y=z
    כלומר אם:
    הממשלה = חוקית
    הממשלה = לא לגיטימית
    אז בהכרח: החוק = לא לגיטימי
    אהוד. נפלת על השכל!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים