שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » אהוד אולמרט: "נתניהו בן ברית של חמאס"
ראש הממשלה לשעבר תקף את מדיניות נתניהו מול הג'יהאד וחמאס בעזה ואמר: "בנימין נתניהו הפך את החמאס לבן הברית שלו"
אהוד אולמרט | צילום: lev radin, שאטרסטוק

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט התייחס היום (ראשון) למבצע "מגן וחץ" שנגמר אמש והביע את דעתו לגבי הפתרון שיפסיק את מעגל הסבבים שבו נמצאת מדינת ישראל כבר שנים רבות. בדבריו האשים אולמרט את נתניהו בכך שהפך את חמאס לבן ברית שלו, למרות שהבטיח למוטט את הארגון.

בראיון לערוץ הכנסת אמר אולמרט כי "ממשלת ישראל כל הזמן מדברת עם החמאס. בנימין נתניהו הפך את תנועת חמאס לבת הברית שלו. אמנם הוא הכריז לפני בחירתו שהיעוד שלו זה להפיל את שלטון החמאס, בפועל, כדי להתנתק מההזדמנות לנהל משא ומתן עם הרשות הפלסטינית, הוא בנה את חמאס".

עוד מבחזית החדשות

"עכשיו יש שתי אופציות. הדרך היחידה שבה מדינת ישראל יכולה לסכל את המשך המצב הזה, זה להיכנס עם כוח קרקעי עם כל האימפריה הצבאית שאנחנו מתגאים להיות, ולטהר את רצועת עזה עד אחרון ראשי החמאס והג'יהאד שלה, ואז להביא כוח בינ"ל כמו שאני הבאתי בלבנון, שם המלחמה הובילה ל-17 שנות שקט". בהמשך טען אולמרט כי יש "להביא את הרשות הפלסטינית שתתפוס את המקום עם הכוחות שלה והמצב שם השתנה".

עוד אמר אולמרט, לגבי פינוי האזרחים מהעוטף ביום הראשן ללחימה כי "ממשלת ישראל גילתה חוסר חוסן ופינתה אלפי תושבים מהדרום – הברחנו את התושבים".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. מאוד נחמד לשבת בצד ולתת עצות ולהטיח אשמות שווא. כאילו אולמרט היה עושה עשירית ממה שהוא מציע בנסיבות הקיימות מישהו שמע ממנו מילה של פירגון לנתניהו מאז שנכנס לכלא ואף לפני כן. צר לנו אבל נתניהו קידם מדינת ישראל בכל תחום בהרבה יותר מאולמרט גם כשכל התשקורת מגויס נגדו וגם כשהוא נרדף על ידי מערכת החוק הגיע הזמן להגיד תודה לנתניהו_ כן מר אולמרט ולא רק '

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים