שיתוף
תגובות
חדשות » פלילים ומשטרה » אדם נעצר בחשד שסיכן עם רכבו מפגינים נגד הממשלה
תושב אלעד בן 26 נעצר בחשד שעלה עם רכבו על מדרכה עליה עמדו עשרות מפגינים נגד הרפורמה במערכת המשפט | ראש האופוזיציה לפיד: "ההסתה של הממשלה תיגמר בדם"
מעצר. אילוסטרציה | צילום: שאטרסטוק

תושב אלעד בן 26 נעצר היום (שלישי) בבאר שבע לאחר שעל פי החשד ניסה לדרוס מפגינים שמחו נגד הרפורמה במערכת המשפט. עדי ראייה טענו שהוא צעק לעברם "אנרכיסטים". יו"ר צעירי יש עתיד האשים את הרוח הנושבת מהממשלה שכביכול גרמה למעשה "ממליץ לראש הממשלה ולשר לביטחון לאומי לגנות את ניסיון הרצח הנורא הזה". יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד הזהיר: "ההסתה של הממשלה תיגמר בדם".

ההפגנה התקיימה סמוך לאוניברסיטת בן גוריון בצומת מרכזית בעיר. בסביבות השעה 12:30 עלה רכב על המדרכה שבה עמדו כ-40-50 מפגינים, רובם סטודנטים, במטרה לדרוס אותם. שוטר שהיה במקום עצר את הנהג הדורס.

עוד מבחזית החדשות

דוב המשטרה מסר, כי במהלך מחאה מאושרת ברח' רגר/מרכז מורים בבאר שבע הגיח נהג רכב, עלה עם רכבו על המדרכה לכיוונם של המוחים ועצר לפניהם בצורה מסוכנת תוך צעקות. השוטרים במקום עצרו לחקירה תושב אלעד בן 26.

בתגובה תקף ראש האופוזיציה ויו"ר יש עתיד יאיר לפיד את הממשלה : "ההסתה של הממשלה תיגמר בדם. היום היא הגיעה להפגנת הסטודנטים שהוביל תא יש עתיד באוניברסיטת בן גוריון. ניסיון דריסה מסוכן של אדם שמונע משכרון הכוח והטירוף שמפמפמים בן גביר ויריב לוין. בנס לא נפגע אף אחד. לא תצליחו לדרוס אותנו, לא תצליחו לדרוס את המדינה שאנחנו אוהבים".

תומר וינר, יו"ר צעירי יש עתיד אמר: "ההסתה שמתחילה אצל נתניהו ובן גביר הגיעה היום לאוניברסיטת בן גוריון. הייתי עד הרגע לניסיון דריסת מפגינים לאור יום שהפגינו נגד ההפיכה השיפוטית של נתניהו וחבורתו. ממליץ לראש הממשלה ולשר לביטחון לאומי לגנות את ניסיון הרצח הנורא הזה. אבל גם הם לא יעצרו אותנו, אנחנו נמשיך לצאת לרחובות ולהפגין למען מדינת ישראל, למען דור העתיד".

זמן קצר לפני ניסיון הדריסה לכאורה כתב השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בחשבון הפייסבוק שלו כי "בימים האחרונים אנו עדים לקמפיין שקרי ומתוזמר, שמובל על ידי חברי כנסת בכירים בשמאל, ברשתות החברתיות וכלי התקשורת, שהמטרה שלהם לגרום לי להתנצל, לגמגם ולהצטדק, שישכחו מזה!".

עוד מבחזית החדשות

לגבי הטענה שהוא דרש להפעיל מכת"זיות רק בהפגנות השמאל, אמר בן גביר שהיא שקרית. וכי מזה שנים רבות שננקטת מדיניות מפלה בין אנשי ימין וחרדים לבין אנשי שמאל בהפגנות, והנחייתו נועדה לתקן את העוול הזה.

בפוסט שכתב טען בן גביר "חברי כנסת כמו בני גנץ, שהטיפו לנו במשך שנים על "ממלכתיות", מרעילים את השיח ומאיימים במלחמת אחים". לדבריו, "מותר לחלוק, מותר לבקר, אבל אסור להסית ולחרחר ריב ומדון. זהו מדרון חלקלק ומסוכן".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים