שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » אגודת ישראל: "בלי תיקון חוק הגיוס נצביע נגד הממשלה"
הרכבת הממשלה
ע"פ הדיווח ב"בחדרי חרדים" לפחות שנים מחברי הכנסת של אגודת ישראל הודיעו כי ללא חוק גיוס בלי מכסות ויעדים הם יצביעו נגד הקמת הממשלה | זאת בהוראת חברי מועצגה"ת
בנימין נתניהו בפגישה עם ח״כ יצחק גולדקנופף | צילום: הליכוד

אחרי חתימת ההסכם בין הליכוד לציונות הדתית, נראה היה כי הדרך להקמת ממשלת נתניהו השישית סלולה ובטוחה, אך משבר חדש מאיים על המשך מלאכת הרכבת הממשלה. על פי הדיווח באתר 'בחדרי חרדים', המשבר החדש מגיע דווקא מכיוונה של 'אגודת ישראל' – אחת משתי המפלגות המרכיבות את יהדות התורה.

על פי הדיווח, לפחות שניים מתוך חברי הכנסת של אגודה התבטאו השבוע כי אם הליכוד לא ייענה לדרישותיהם הקואליציוניות, בדגש על תיקון חוק הגיוס – הם יצביעו נגד הקמת הממשלה. חברי הכנסת הבהירו כי מדובר באיום משמעותי שכן זו אינה החלטה שלהם אלא דרישה של חלק מחברי מועצת גדולי התורה החסידית לפיה אין להיכנס לממשלה מבלי שייקבע מראש נוסח של חוק הגיוס שלא יכלול שום יעדי גיוס או סנקציות נגד לומדי התורה.

עוד מבחזית החדשות

'אגודת ישראל' מונה ארבעה חברי כנסת מתוך השבעה של יהדות התורה, וההערכה היא כי אם שניים מהם ילכו עם האיום עד הסוף ויצביעו נגד הקמת הממשלה, זה יגרום גם לשני חברי הכנסת הנותרים לנהוג כמותם – מה שמבטל לחלוטין את הרוב הקואליציוני המשמעותי של 64 אצבעות.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים