שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » אבי מעוז בנאום: "באנו חושך לגרש – חוגגים את הניצחון כנגד היוונים"
מאבק החשמונאים
בדבריו אמר כי "מי שבהסתרה ובמחשכים מכניס אג'נדות לשטיפת מוחם של ילדי ישראל ללא ידיעת ההורים – הוא החושך" | צפו
ח"כ אבי מעוז | צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

בישיבת מליאת הכנסת הבוקר (רביעי), בדיון להצבעה על סגני יו"ר כנסת זמניים, פתח חבר הכנסת אבי מעוז את נאומו בשירת "באנו חושך לגרש" ואמר "אנחנו חוגגים את הניצחון שהנחיל בורא עולם כנגד היוונים ומשתפי הפעולה המתייוונים". "החשמונאים נאבקו על עבודת בית המקדש. הרוח שהמתייוונים ניסו להחדיר לעם ישראל, היא החושך האמיתי". מעוז התייחס בנאומו "לאג'נדות הזרות המוחדרות לילדי ישראל על ידי הסתרה מכוונת וללא ידיעת הוריהם".

לדברי יו"ר נעם "לפני שנים רבות, כשאני הייתי ילד במערכת החינוך, עוד לפני כניסת ההשפעות של המדינות הזרות, של הקרנות והארגונים הזרים ושל האג'נדות הזרות, לימדו אותנו את שיר הילדים הידוע "באנו חושך לגרש". "בחנוכה אנחנו חוגגים את הניצחון שהנחיל בורא עולם על ידי גבורת החשמונאים כנגד היוונים ומשתפי הפעולה שלהם, המתייוונים".

עוד מבחזית החדשות

עוד המשיך מעוז "הם נאבקו על לימוד התורה, על שמירת השבת ועל עבודת בית המקדש", "הרוח שהיוונים והמתייוונים ניסו להחדיר לעם ישראל היא החושך האמיתי. מי שמנסה לפגוע ביהדות האמיתית הוא החושך. מי שמנסה ליצור דת חדשה ליברלית לכאורה הוא החושך. מי שבהסתרה מכוונת ובמחשכים מכניס אג'נדות לשטיפת מוחם של ילדי ישראל ללא ידיעת ההורים, הוא החושך".

בתגובה החלו צעקות רמות במליאה, וחברת הכנסת מיכל שיר מסיעת יש עתיד אמרה כי "לא תקבע מי יהיה יהודי טוב ומי יהודי לא טוב". גם חברת הכנסת נעמה לזימי ממפלגת העבודה זעמה  "מכרתם את החינוך של ילדינו, את העתיד שלכם ושל כל החברה. הפירוק לגורמים והפרטת אחריות המדינה והחינוך זה לדיראון עולם. תתביישו".

עוד הוסיפה חברת הכנסת לזימי "אנחנו עדים למכירת חיסול פומבית של החינוך. מה עוד תפרקו? אותי לא מעניינים כל מיני משרדים מומצאים, אתם מפרקים את המדינה בשביל ג'ובים וכבוד, בשביל שליטה על הגב של הילדים שלנו. סיעת נעם קיבלה את כל התכנים של התוכניות החיצוניות. כל התכנים של שוויון והכלה הפכו להיות בסימן שאלה. שכחתם למה אתם פה".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים